hoe hebben jullie het aan je ouders gevraagd?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Leo3hoekje

Re: hoe hebben jullie het aan je ouders gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:03

Ik heb zelf echt alles geprobeerd, en zelfs een heel plan gemaakt hoe ik alles kon betalen en tijd kon maken voor een pony/paard. maar mijn ouders hebben dit niet goedgekeurd en ze hebben gelijk, ik heb op dit moment misschien wel tijd en geld voor een pony/paard, maar volgend jaar ga ik weer studeren en dan heb ik kans dat ik het niet meer kan volhouden, financieel en qua tijd.
nou heb ik ook wel ouders die niks met paarden hebben en dus niet voor me willen inspringen als ik even geen tijd of geld heb.
dus...
heb vrede met de beslissing van jouw ouders als ze nee zeggen.
maar als ze ja zeggen tja, heb je geluk en anders kun je veel plezier hebben met een verzorg/lease paard/pony of je vraagt of je op de manege een vaste pony mag verzorgen, als je geen verzorg/lease pony kan vinden.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:04

Ik was 9 en ging op paardrijden. Een jaar late wilde ik heel graag een eigen pony. Tot mijn allergrootste verbazing kwam die er ook! Mijn moeder had zelf ook altijd gereden en een eigen paard gehad, misschien dat dat scheelde. In het begin reed ze ook nog weleens op mijn pony, mijn moeder is niet zo groot dus dat kon makkelijk. Toen ik 18 werd, had ik mijn tweede pony nog steeds en ik wilde heel graag een paard (erbij). En nu weer tot mijn grootste verbazing kreeg ik een paard! Nu nog steeds steunen mijn ouders mij enorm in mijn hobby, samen met mijn vriend. Heb dus niets te klagen!

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:13

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:24

ik ha eerst op het i-net lopen snuffelen en had het toen voorgesteld.
had al alles berekend enz. ze gingen toen akkoord en bijna alles was geregeld totdat die pony ineens onder mijn neus verkocht was...
toen heb ik nog een tijdje verder gekeken totdat ik een jaar gelden mij nrug brak na een val van een paard. en toen heb ik er niet meer om gevraagd enzo.
totdat mijn verzorgpony weg zou gaan. ik had het toen alleen laten vallen en toen hebben mijn ouders het er stiekem over gehad.
het was binnen een dag geregeld toen
wel betaal ik vrijwel alles zelf alleen delen we de stalling.