Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, wel als het schot schuin staat, daarna zet ik het schot recht en doe de balk erachter.
). Verder zet ik haar niet vast met een touw in de trailer (haal het touw eraf of doe het om haar nek) en rijd zo snel mogelijk weg wanneer ik haar eenmaal in de trailer heb staan, anders wordt ze onrustig, vooral op de heenweg.
.
)
dus op naar de volgende stap ; klein stukje op het erf rechtdoor gereden, ik ben bij haar gestaan om te kijken hoe ze zich nu neer zet en of er nog spanning in zit. Op het moment van wegrijden zette ze haar oortjes naar voren ging in een hoek van 45 graden staan (dus schuin) benen wijd nam een hap hooi en alles was goed 
bora schreef:Fijn dat het nu goed gaat en succes in utrecht.
uitslag ;
na de vele tegenvallers de afgelopen tijd. Bij de kliniek liep ze zo achter me aan de trailer in toen we weg mochten. enne....ook niet gevallen hoor, zowel op de heen- als terug weg heeft ze relaxed staan eten in de trailer, stond de hele tijd links en in de bochten stapt ze gewoon netjes mee.