Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Wendy15 schreef:Ik woon ook op TexelMaar heb zelf geen ervaring met de maneges die op dit moment nog op Texel zijn. Heb 'vroeger' bij Elzenhof gereden en ook nog even bij Bornrif, maar die zijn er beide niet meer.
Hoop iig dat je een erg leuke rit hebt en ben benieuwd welke manege je uiteindelijk hebt gekozen
meiske16 schreef:Wendy15 schreef:Ik woon ook op TexelMaar heb zelf geen ervaring met de maneges die op dit moment nog op Texel zijn. Heb 'vroeger' bij Elzenhof gereden en ook nog even bij Bornrif, maar die zijn er beide niet meer.
Hoop iig dat je een erg leuke rit hebt en ben benieuwd welke manege je uiteindelijk hebt gekozen
Wendy,je hebt toch ook manege akersloot toch nog! In Den Burg. Daar kun je toch ook paarden huren?
Of je eigen even stallen,zoals wij wel eens hebben gedaan
en daar kan je geen paarden huren dat is alleen voor eigen paarden

)
) en zeer regelmatig een weekend. Heb veel conctact met iedereen daar en i know for a fact dat alles er keurig geregeld is!

) maar hij is nu erg langzaam tenminste voor 5jaar terug..
(woon ook op Texel)
Ik kan me niet herinneren dat ik het als 12 jarig meisje gevaarlijk of onverantwoord vond, misschien dat ik er nu anders tegenaan zou kijken, maar toen vond ik het echt alleen maar leuk.
lailapri schreef:Misschien dat kikkert van de fjordenpaarden ook wel paardjes verhuren...
http://www.kikkertsparadise.nl/sub/boerenwoning.htm

LeeCoTexel schreef:leonie uit de waal, wie ben jij dan?
) dat is nu zo'n 6 jaar terug.
).....maar alleen met een wildvreemd paard op stap zag ik niet zo zitten eigenlijk.