Wat is je droomstal?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

JulienSVU

Re: Wat is je droomstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:25

Neey denk dat dat zo lijkt omdat die foto van de binnenstallen toen eens in de avond was genomen en alleen de TL lampen aan stonden. Door de vele ramen is het lekker licht daar:)

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:50

Mijn droomstal is ruim, licht, open bovendeur om naar buiten te kijken, veel frisse lucht en contact met zijn buurman moet mogelijk zijn.

Weidegang is een must.

baboeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:59

ff de site zoeke hier heb ik de vakantie verzorgd mn mond viel letterlijk open op de oprit http://gestuet-el-marees.de/ je hebt dan zon vijver ervoor en de fokkerij staat boven een berg (nouwja nie zo grote) en eromheen zijn allemaal weilanden en das dus mijn droomstal

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:34

wauw! moooi hoor!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 16:05

Citaat:
Mijn droomstal:

Grote overkapping met 1 zijde open. Goede ligboden met uiloop naar ruime goedgedraineerde paddock van waaruit weer het hek open gezet kan worden naar verschillende weilanden zodat er vanuit de paddock een perceel gekozen kan worden. En dan lekker alles bij elkaar in. Als ik dat ooit zo voor elkaar kan krijgen, ben ik de koning te rijk.

Helemaal mijn idee.

En de rest van het terrein goed betegeld zodat ik eens droge voeten houd en niet in de winter elke dag door de prut hoef te ploeteren .
Regen vind ik niet erg als die grond maar eens droog zou blijven .

verder zou ik er nog wel een zadelkamertje bij willen die niet vochtig is en afgesloten kan worden en natuurlijk een knappe rijbak waar s'winters in paardgereden kan worden ipv roeiwedstrijden voor 1 persoons kano's.

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 16:09

Cowgirl schreef:
Citaat:
Mijn droomstal:

Grote overkapping met 1 zijde open. Goede ligboden met uiloop naar ruime goedgedraineerde paddock van waaruit weer het hek open gezet kan worden naar verschillende weilanden zodat er vanuit de paddock een perceel gekozen kan worden. En dan lekker alles bij elkaar in. Als ik dat ooit zo voor elkaar kan krijgen, ben ik de koning te rijk.

Helemaal mijn idee.

En de rest van het terrein goed betegeld zodat ik eens droge voeten houd en niet in de winter elke dag door de prut hoef te ploeteren .
Regen vind ik niet erg als die grond maar eens droog zou blijven .

verder zou ik er nog wel een zadelkamertje bij willen die niet vochtig is en afgesloten kan worden en natuurlijk een knappe rijbak waar s'winters in paardgereden kan worden ipv roeiwedstrijden voor 1 persoons kano's.

Zo'n half overkapte bak, buiten, maar wel droog

GCH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 16:36

een mooi groot opgeruimd terrein, met een aantal grote stallen (min. 4x4) 1 quarantaine box, voor het geval dat.
Verder heel veel wieland, zodat ze het hele jaar dag en nacht buiten kunnen.

Vlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 16:51

Mijn droomstal(let op: enorm DROOM-gehalte):
De stal van de TS, maar dan met een groot luik en een deur aan de acherkant van iedere stal. Die deuren gaan dan 's ochtends open zodat de paarden naar binnen en naar buiten kunnen wanneer ze maar willen, want het zes hectare groot weiland ligt direct achter de stallen. En natuurlijk, een mooi groot wit houten hek eromheen.
En ik woon boven de stallen, natuurlijk super-de-luxe en met prachtig uitzicht op de weiden.
Dit alles gelegen nabij bos en zee...
En natuurlijk zit m'n stal vol met mijn paardje Fleur en andere Fjorden

INGEBEEST

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:37

Mijn droomstal ligt een dorpje verderop hier , de paarden kunnen kunnen op een binnenplaatsje kijken ( Met een groot afdak, ze worden niet nat )Maar ze kunnen ook aan de andere kant nar binnen kijken dus eiglijk een stal met 2 ingangen dus heel veel licht en lucht ,en ze hebben veel om te kijken, en bij mijn droomstal zou ik graag naast de stal tussen de andere stal een kluisje hebben voor een zadel enzo.