Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Citaat:Mijn droomstal:
Grote overkapping met 1 zijde open. Goede ligboden met uiloop naar ruime goedgedraineerde paddock van waaruit weer het hek open gezet kan worden naar verschillende weilanden zodat er vanuit de paddock een perceel gekozen kan worden. En dan lekker alles bij elkaar in. Als ik dat ooit zo voor elkaar kan krijgen, ben ik de koning te rijk.
.
.Cowgirl schreef:Citaat:Mijn droomstal:
Grote overkapping met 1 zijde open. Goede ligboden met uiloop naar ruime goedgedraineerde paddock van waaruit weer het hek open gezet kan worden naar verschillende weilanden zodat er vanuit de paddock een perceel gekozen kan worden. En dan lekker alles bij elkaar in. Als ik dat ooit zo voor elkaar kan krijgen, ben ik de koning te rijk.
Helemaal mijn idee.
En de rest van het terrein goed betegeld zodat ik eens droge voeten houd en niet in de winter elke dag door de prut hoef te ploeteren.
Regen vind ik niet erg als die grond maar eens droog zou blijven.
verder zou ik er nog wel een zadelkamertje bij willen die niet vochtig is en afgesloten kan worden en natuurlijk een knappe rijbak waar s'winters in paardgereden kan worden ipv roeiwedstrijden voor 1 persoons kano's.