Hoe vaak rijden jullie zonder zadel?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

babettefreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:50

ik reed normaal ook alleen maar zonder zadel en net nu ik van plan was met haar op straat te gaan is iemand me komen vertellen dat je niet op straat mag zonder zadel. vind ik eigenlijk wel stom maar nu krijg ik barefoot dus vind et ni meer zo erg:-D kan iemand me vertellen of het waar is van dat zonder zadel rijden op straat in Belgie?? tzou me egt wel helpen

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:12

ik rijd bijna nooit zonder zadel , mijn paard heeft aardig wat schoft niet echt een dikke rug zeg maar en ik ben ook niet al te fors gebouwd en dat zit niet echt comfortabel! als ik een klein beetje naar achteren zit zit ik met mijn staartbeen tegen de ruggegraat aan ... en nee mijn paard is geen gratenbaal

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:35

vaak even 5 minutjes stappen.
Durf niet te draven zonder zadel op Sil, die hobbelt zo erg.
Maar op de pony van n vriendin rijden we bijna altijd zonder zadel.

xxappiexx

Re: Hoe vaak rijden jullie zonder zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:48

Ik rijd nooit zonder zadel. Vroeger op ronde ponytjes wel

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:53

Ik rijd nooit zonder zadel..

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:56

Bijna nooit, alleen heel soms in de les ofzo, als ik dr zin in heb..

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:07

Ik best vaak op zich Beetje wei rondcrossen zonder zadel en hoofdstel... Heerlijk

micrimor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:24

haaiii!!
ik rijd erg zooo vaak zonder zadel, kdenk dat ik maar 1x per week met ga haha
kspring ook gewoon met hem ( zelf 1.30m ) en doe kan gewoon lkkr gek met hem doen..
niet dat ik er nooit ben afgevalle :p hahaha
kusjes van rianne en micado

Shylah

Re: Hoe vaak rijden jullie zonder zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:53

ik rij niet zo vaak zonder zadel, want mijn pony is al op leeftijd en ze heeft een beetje uitstekende schoft dus dat zit niet al te comfortabel! :p
ik rij daarom wellus zonder stjig beugels, das ook lache! heb ook al eens zonder beugels gesprongen. was heel leuk!

Alet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 15:10

Op Sikiley reed ik best vaak zonder zadel, ze was een ijslander en had best vlakke gangen en een brede rug en dat zat heerlijk. Ik zat als een huis op haar! Echt heerlijk om zonder zadel een slag om te gaan en in een keiharde galop (of tolt!) over de zandpaden te vliegen. En in de winter lekker warm
Mijn jonge merrie Amber rijd ik nu ook steeds vaker zonder zadel. Stappen en draven gaat goed, maar in galop wil ze niet zonder zadel. Dan doet ze alsof ze een levensgevaarlijk paard is en maakt allemaal gekke sprongetjes die niks voorstellen Die galop zal ook nog wel komen.

Le0nie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 15:14

Af en toen ga ik na het rijden nog even door zonder zadel, ik denk dat ik mn pony niet 100% vertrouw om zonder dat hi jdie dag zn stal uit is geweest er zonder zadel op te stappen, als hij de hele week braaf heeft gewerkt, zal het gene problemen opleveren, maar ik heb weinig kans bij hem als hij bokt