Wat is jouw grootste paarden- droomwens?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

RanouK

Re: Wat is jouw grootste paarden- droomwens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 19:48

Dat wanneer ik mezelf op Ranouk zie rijden, ik kan zeggen: het ziet er zo makkelijk uit!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:33

Mijn wens met rikky:

een Z proef neer zetten en dan terug kunnen kijken met een gevoel van wow wat ging dat goed, dat alles klopt op het moment dat ik de ring in rijd. En die proef is dan iig 65% waard Ik hoop zo erg dat ik dat nog ga bereiken!!

Mijn droomwens in het algemeen. Een succesvolle dressuur/handelsstal oprichten. Maar ik denk dat ik te erg schijterd ben om daar voor te gaan..

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 23:06

Mijn vroegere droomwens is al uitgekomen. Heb een eigen paardje gekregen en we zijn een super team.

Mijn nieuwe droomwens zeg maar is dat mijn jaarling tegen die tijd net zo goed presteerd en ook word goedgekeurd als dekhengst en het net zo goed doet voor de wagen en onder het zadel als mijn andere paardje.

Maar ben nu al heel gelukkig hoor. Maar het zou evengoed super zijn

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 08:42

Mijn droomwens (klinkt heel penny hoor ) is om ooit een kur op muziek te rijden met mijn merrie Pompidou.
Heel hoog gegrepen dus, zeker met haar.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 08:47

Mijn droomwens is nog steeds een eigen paardje.
En die gaat over een jaar uitkomen heb ik mezelf beloofd
Voorlopig blijf ik nog steeds bij mijn superbijrijdpaardje Partout!!
En dan misschien ook nog wel
Als dat nog nodig is dan.
Wie weet worden Liesjuh en ik gewoon bijrijders voor elkaars paarden.
Zou leuk zijn

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:04

Beetje Pennydroom : een rusthuis voor pony's beginnen. Heb een zwak voor oudere pony's.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:08

stiekem: Z2 worden natuurlijk hahaha

nee even rieel ---> M1 met winst. Maar voorlopig de B uitrijden en een wp in de L1 en wat er na komt is alles goed.anders ook hoor.

ook dat mijn paardje gezond en gelukkig oud mag worden. ze gaat niet bij me weg zolang het nog kan.

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:13

Mijn grootste droom is dat ik binnen toch wel enkele weken heel wat meer met Silke kan dan nu. (heb haar net 2 weekjes, waarin ik nog maar weinig heb kunnen rijden omdat haar ijzer d'r af lag)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:16

Mijn droomwens is om alle koudbloedpaarden te hebben (dus bv. Fries, Shire, Shetje, Halfinger, Fjord, etc.)

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 09:12

Mijn grootste droom is natuurlijk een eigen paardje, al heb ik die al half

Mijn andere grootste droomwens met paarden is dit jaar al uitgekomen; op een SHIRE rijden!! En wat voor één!!
Shire dekhengst Bas van Sherwood !

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 10:43

Mijn droom is een klein vrachtwagentje of een tweepaardstrailer en een auto die hem kan trekken Zodat ik met mijn paardjes lekker naar het strand of het bos toekan!
Ik zou ze aan de ene kant graag aan huis willen, maar waar ze nu staan is ook perfect, en gezellig dus tsja

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 10:53

M'n eigen shetlanfokkerij waar nog echt goede pony's gefokt worden ook.

En m'n 4span grote maatse shetland schimmmels .
Het 2span heb ik al lopen, alleen nr 2 moet nog wat groeien en wit worden. En m'n wagen en tuig heb ik ook nog niet.

Ik ga voorlopig eerst maar eventjes door waar ik mee bezig ben. Ieder jaar 1 of 2 veulentjes fokken, pony's beleren, lesjes geven en m'n diploma hoefsmid halen.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 11:20

Met Kimberley nog de wedstrijden ingaan..
Training gaat wel goed maar ik betwijfel het of ze ooit een beetje correcte reining proef neer kan zetten..
En anders hoop ik dat over een paar jaar met Travis wel te kunnen doen!

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 12:39

Een heleboel van mijn droomwensen zijn al uitgekomen. Ik heb nu 4 paarden/pony's aan huis, Jumper is weer gezond en ik mag M1 starten, dus ik heb niks te klagen.
Maar een paar droomwensen heb ik natuurlijk nog wel .
Allereerst Jumper nog heel lang gezond houden want hem kan ik echt niet missen... (ik lijk wel een Penny meisje )
Dan eindelijk het weiland hier achter kunnen kopen (we zijn ondertussen al een jaar aan het onderhandelen... )
En als laatste zou ik het geweldig vinden om een keer een kur op muziek te rijden op minimaal Z2 niveau, dat lijkt me echt fantastisch, maar dit laatste zal wel altijd een droomwens blijven...

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 13:01

Ik zie een droomwens meer als iets wat je fantastisch zou zijn, maar toch een droom blijft
Dat mijn paarden gezond blijven is een echte wens, geen droom!

Mijn droomwens zou dan zijn:

Dat ik het talent van Anky heb, en mijn paard de uitstraling van Lingh, met het kleurtje van Gribaldi en dan samen olympisch kampioen worden.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:13

Amethyst weer terug, maar dat gaat niet lukken...

Maar ik wil ooit weer een eigen paard. Ik twijfel dan tussen een Paso Peruano, Mangalarga Marchador (onder voorbehoud van spelfouten ), Shire, Arabier, Fries of Andalusier... Wat ik daar dan mee wil doen is (recreatief, het gaat me niet echt om het wedstrijdelement. Is natuurlijk wel leuk, maar een plaats in de top 10 is geen vereiste ) endurance rijden.
Wat me ook wel gaaf lijkt is om een keer tijdens de Olympische Spelen te rijden, eventing of dressuur. En dan natuurlijk op een toppaard en dat ik alles win en blablabla

Wat ook een droom van me is, is om een keer op een Shire te rijden, maar die komt uit Ik ga op Bas de Shirehengst van Sherwood rijden voor een keer

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:16

In mei is mijn grootste wens uitgekomen: toen ik op mijn verjaardag mijzelf een paard cadeau kon doen ik ben nog iedere dag dolgelukkig met mijn Volumia!

Maar wensen zat voor de toekomst (poeh, gelukkig maar, want je moet toch kunnen dromen!!):
* dat Volumia nog heel lang gezond en gelukkig bij mij mag blijven
* voor de korte termijn: een trektocht te paard (met mijn eigen paardje uiteraard)
* dat we samen een team worden, Z-niveau moet toch te doen zijn ok gewoon qua training M-niveau is ook leuk...
* paarden aan huis; is dus een wat uitgebreidere wens: paardje erbij als gezelschap voor Volum, en als het ff kan zou dat huis wel in Frankrijk mogen staan, in een mooie bosrijke omgeving en een mooi weiland...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:24

Mijn grote droomwens was altijd om mijn paardje bij huis te hebben.....én dat is uitgekomen!
Nu heb ik verder dan ook niks te wensen behalve dat ze gezond blijven.
Ik ben een gelukkig mens

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:27

..mijn wens..pffff.er valt nog zoveel te wensen(maar goed ook)..maar dat mn oudje nog ouder mag worden en dat ik ergens in maart op Guito kan stappen en kan zeggen 'zie je nou wel!!!'..dat al mn moeite om hem 'goed' te krijgen ook daadwerkelijk is gelukt..als dat zou lukken, maiomai, dan ben ik echt gelukkig!!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:50

pelgrimstocht maken met handpony, welke dan tevens pony van de kinderen zal zijn, wat dan zal betekenen dat ik eindelijk weer een eigen pony heb

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:35

het lijkt mij onwijs gaaf om een keer een wedstrijd in vierspan te rijden en natuurlijk te winnen

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:42

Ik wil graag een grote auto en een 2 paardstrailer, het liefst de paarden achter mijn huis.
Maar boven alle andere wensen uit, als ik echt maar 1 wens had...dan zou ik wensen dat Iwan helemaal gezond was en dat ook zou blijven.... zoals Fitz op de eerste pagina schrijft zijn al je wensen onbelangrijk als blijkt dat je paard ongeneeslijk beschadigd is. Gezondheid voor alles!

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:46

Dat het doorgaat, en niet meer lang duurt, dat we naar een groot(!!) huis gaan verhuizen in het noorden, met paardenstallen, rijbak, weiland.. naast een manege.. en dat ik daar dan mijn eigen,gezond paardje krijg..

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 16:08

eigen pony en dat eht dan goed blijft gaan op school:d