Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Zit wat in, maar verkijk je er niet op dat het bij een pensionstal wel gebeurd. Daar heb je ook niet 24 u/pd dat er iemand jouw paard in de gaten houdt.Citaat:dat er een oogje in het zeil wordt gehouden overdag als ik aan het werk ben.

Vorst en sneeuw, daar kon ik ook niet mee op pension gaan rijden... Dus dat verschilt niet met van thuis. 
En buiten heb je veel meer burencontrole, klopt dat wel dat die en die op het erf komt, en gaan dan bellen?
) runningkawa schreef:regen
daar smelt je niet van
vorst af en toe een bak huren.
maar in de tijd dat ik nog fanatiek wedstrijd reed, had ik ook alleen maar een gewone rijbak tot mijn beschikking.
Dus geen binnenbak. Geen kantine, geen wasplaats.
En het lukte toen ook voor de Z te trainen. (springen ook altijd maar buitenbak gehad)
Ik weet nog wel dat ik toen een heel ander programma had en dat was aangepast aan de stal en de mogelijkheden die ik toen had. Maar ik heb nu echt meer lol van mijn hobby en paard en dat is ook de reden dat ik gewoon een goede accomodatie wil hebben met wat extra faciliteiten. Ik weet zeker dat zo als ik een paard graag wil houden ik veel en veel goedkoper uit ben door dat gewoon uit te besteden.
) Dat ik dan nee ga zeggen, maar ik kan me gewoon zo, goed behelpen zonder, dat is eigenlijk meer mijn mening. Ik heb de luxe van een buitenbak op pension gekend, en die mis ik op bepaalde momenten wel. Maar gelukkig heb ik zo af en toe wel de beschikking over een stuk goed grasland waar ik op mag rijden, en dan leef ik me daar ook op uit.
Ik betaal 'maar' 100 euro per maand all in
Dat is met zaagsel, hooi, brokken, buitenbak, dagelijkse weidegang en mesten als ik niet kan

)

) wisselt de dekens zonder problemen, moet ik het alleen even zeggen