tent als stalling?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: tent als stalling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 13:26

russel schreef:
Super zo een uitvinding, maar als je ziet wat dat kost, hoef je niet meer.

Kun je beter een partytent neerzetten, goed de grond in raggen die palen en aan die zijden een windscherm plaatsen, stukje goedkoper

Maar met een goede storm blijft hij echt niet staan hoor.
Ook al nagel je hem goed in de grond..

(geloof me maar die van ons is vorig jaar ook kapot gegaan.)

Novastruct

Re: tent als stalling? Jazeker!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 14:18

Tent als stalling? Jazeker!

Novastructures voorziet al jaren in flexibele accommodatie voor de hyppische sport. Wij kunnen binnen enkele weken tijd een demontabel flexibel gebouw plaatsen wat gebruikt kan worden als stal, bak, verenigingsgebouw of een combinatie daarvan. Met ons bouwsysteem van Sprung Instant Structures zijn gebouwen met vrije overspanning tot 62 meeter breed mogelijk terwijl de lengte onbeperkt is!

Een dressuurbak 60x20 met stallen, tribune en kantine kan pre-fab geleverd worden tegen de helft van de normale kosten.

Voor meer informatie: Novastructures B.V.
tel: 070 4151146
www.novastructures.com (check gallery in Sprung section)
www.sprung.com

Groet,
Ronald Cozijn

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 14:48

Dat ziet er allemaal prachtig uit, echter zoek ik iets dat een paar paardjes kan herbergen, geen complete manege.

Vallen die omgebouwde containers ook onder verplaatsbare stallen?

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 14:58

volgens mij wel

sherwood

Re: tent als stalling? Jazeker!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 15:05

Novastruct schreef:
Tent als stalling? Jazeker!

Novastructures voorziet al jaren in flexibele accommodatie voor de hyppische sport. Wij kunnen binnen enkele weken tijd een demontabel flexibel gebouw plaatsen wat gebruikt kan worden als stal, bak, verenigingsgebouw of een combinatie daarvan. Met ons bouwsysteem van Sprung Instant Structures zijn gebouwen met vrije overspanning tot 62 meeter breed mogelijk terwijl de lengte onbeperkt is!

Een dressuurbak 60x20 met stallen, tribune en kantine kan pre-fab geleverd worden tegen de helft van de normale kosten.

Voor meer informatie: Novastructures B.V.
tel: 070 4151146
www.novastructures.com (check gallery in Sprung section)

www.sprung.com

Groet,
Ronald Cozijn

Dat klinkt heel erg goed. Mag ik vragen wat zo iets kost? Stel ik wil een binnenbak maken van mijn huidige buitenbak. Deze is nu 25 bij 55, maar kan aangepast worden als dat goedkoper is. Geen kantine, niks van dat, gewoon een dak boven mijn hoofd als ik aan het rijden ben.