Ik heb mijn veulen sinds mei en eerlijk gezegt word ik af en toe niet goed van haar oude eigenaar.
Ik heb begrip dat hij wilt weten hoe het met haar gaat, maar hij heeft een hele andere manier van omgaan en denken dan dat ik heb.
Ik wil haar nog lekker jong laten zijn en voorlopig niet gaan rijden. Vorige week zaterdag had hij leuk zijn zadel en hoofdstel meegenomen en zei kom laten we vandaag even met haar gaan rijden. Grrrr ik word hier zo boos om. Heb het niet toegelaten hoor zei een beetje pissig, 15 kilometer verderop is een manege veel plezier.
Hij weet vanaf het moment dat ik haar kocht dat ik zeker nog 1 jaar minimaal wil wachten met rijden. Hij had wel al een zadel erop gehad en zelf had hij er ook al opgezeten.
De basisdingen zoals stilstaan en voetjes geven heeft hij haar helemaal niet geleerd.
Daar ben ik nu mee bezig.
Het dringt maar niet tot hem door dat ik een ander idee heb dan hij.
Dit is best vervelend, verder had het mij erg leuk geleken als hij iets anders was.
Ik heb wel wat nieuwe foto´s aan hem gegeven en vaak vind ik het jammer dat hij niet dezelfde kijk heeft als ik i.v.m de training van mijn paard in de toekomst.
Hij vraagt steeds als ik hulp nodig heb dat ik geen proffesioneel in de hand moet nemen maar hem, nou helaas word het dan toch een professioneel.