Bont onderlegger..Goed of Slecht??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

Re: Bont onderlegger..Goed of Slecht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 10:24

oh zo bedoel je het, tozalin heeft hem ook, je kan het aan haar vragen..

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 10:38

ik heb ook de bont onderlegger van kalkade en hij is echt toppie vooral voor die prijs bij horse schop.be..ik vindt hem zelf nog mooier dan die vaN christ en zo..hij heeft een lekker dikke rand aan de achterkant ( erg sjiek hihihih)zins ik die onderlegger heb vindt ik me paardje toch wel erg fijn lopen ik merk dat ie zijn rug totaal ontspant..

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 10:40

horseshop.be is hetzelfde als ingridvanberlo.nl ga maar eens kijken

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 10:53

Weet je wat misschien nog wel veel beter is een lamsvellen shabrak, die vind ik echt super mooi en lijkt me lekkerder liggen dan een onderlegger, maar ze kosten wel €150,-.

monsterrs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 14:29

Een echte schapenwollen onderlegger is niet voor de sier. Ik heb er een zonder rand zodat ie direct op mijn pony z'n rug ligt. Dit heb ik omdat mijn pony zijn zweet anders niet kwijt kan , en dan krijgt hij bulten op zijn rug. Dus daar heb ik het voor.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 15:17

Ik werk op een dressuurstal, en bij ons worden alle paarden gereden met zo'n bontje. Geen 1 paard heeft drukkingen of last van een zere rug. Dus slecht zal het wel niet zijn.

Tegenwoordig heb je ook die nieuwe van christ (geloof ik) die er ook een ingebouwde gelpad bij heeft enzo.

gr claudia