Ankypad - De 'nepperds'

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Re: Ankypad - De 'nepperds'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-05 11:08

Ik heb vandaag met de chocobruine pad gereden
Hij blijft super liggen en neemt goed zweet op. Ik vind het een stuk fijner dan een dekje.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 11:38

volgens een vriendin van mij zijn de nep pads afgekeurde anky pads, dat er dan een scheve naad in zit of ze te lang zijn.. is dit zo?

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 11:52

Yvonniej schreef:
ik heb 1 Polypad (ja een echte). Die zijn pas fijn! Maargoed ook aardig aan de prijs.

Ik 3 En Poly pad bestaat al jaaaaaaren!!! Dus wat dat betreft zijn alle andere pads (ook die van Anky) nep-poly pads!!!!!

Ik heb ook nog een puffer-pad (van Zilco) en die is ook fijn!! Het gaat mij er ook om dat het goed zweet doorlaat en afvoert!! Wat dat betreft doen de poly-pads dat nog het beste!! (vind ik dan dus )

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 11:53

Bonny4life schreef:
volgens een vriendin van mij zijn de nep pads afgekeurde anky pads, dat er dan een scheve naad in zit of ze te lang zijn.. is dit zo?

Zou mij niks verbazen!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 12:03

joeylover schreef:
Ik heb vandaag met de chocobruine pad gereden
Hij blijft super liggen en neemt goed zweet op. Ik vind het een stuk fijner dan een dekje.

Fijn dat 'ie zo goed bevalt!
Ik heb je oranje setje net ontvangen!

Bonny4life schreef:

Nee, dat is absoluut niet zo!
Ten eerste zijn ze niet exact hetzelfde, ze zijn iets groter dan de ANKY pads, en ten tweede weet ik dat ze speciaal voor de groothandel gemaakt worden in China...

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 13:07

Bonny4life schreef:

Nee, dat is absoluut niet zo!
Ten eerste zijn ze niet exact hetzelfde, ze zijn iets groter dan de ANKY pads, en ten tweede weet ik dat ze speciaal voor de groothandel gemaakt worden in China...
[/quote]

ik geloof je hoor... maar dat zei een vriendin, ik vond het ook al beetje raar maar je weet natuurlijk nooit.