Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Viper03 schreef:Mirjam zei tegen mij dat er mensen uit Canada voor hem zouden komen kijken, en die wilde 12.000 euro voor hem bieden, maar ze wilde hem toch liever aan mij verkopen....TUURLIJK! Wat een onzin, ze zit je gewoon op te jagen. Ik heb de eigenaar ook persoonlijk gesproken, omdat Mirjam de koop met mij niet meer door wilde laten gaan. (het is een heel verhaal) Maar ik geef hem groot gelijk dat hij niet meer betaalde, wat ik overigens niet denk dat het geval was. Ze zal vast weer een leugen hebben verzonnen. Mirjam bestaat uit één en al leugens.
Needje schreef:Maar als dat paard al iets had, dan had jij dat moeten constateren. Er is voor een koper ook een onderzoeksplicht. Neemt niet weg dat t gemeld had moeten worden. Maar zei de fokker dat Mirjam van t probleem af wist?!
Needje schreef:OK, maar misschien was t dan wel verstandig geweest om r door een (onafhankelijke!!) DA goed naar te laten kijken. Ik heb Need toen ook extra zwaar laten keuren, omdat ie een sleepvoetje heeft. (dat had ie ook nog nooooit gedaan! Zag het gelijk! Maar hij werd goed gekeurd, dus zal t allemaal wel meevallen. Wordt al steeds beter)
Viper03 schreef:tjielp17: Heel vervelend allemaal voor jou en voor het paard. Helaas is dit de harde weg om zoiets in de paardenwereld te leren. Nu hebben we tenminste iedereen op bokt gewaarschuwd dat ze nooit naar Mirjam moeten gaan!!
Ik liep er een poosje geleden ook al mee, dat ik mijn mening een keer over haar kwijt wilde....dus bij deze haha!
esziiY schreef:Zitten zulke leuke paardejes tussen en koop er ajb een wat het leven wat ze daar krijgen verdienen die moppies niet!
Kuiken schreef:esziiY schreef:Zitten zulke leuke paardejes tussen en koop er ajb een wat het leven wat ze daar krijgen verdienen die moppies niet!
Helaas zijn paarden iets te duur om aan te schaffen omdat ze er zo zielig uitzien..
Het leed van de wereld kan je ook niet op je schouders gaan dragen.
Misschien een botte gedachten maar het zorgt er wel voor dat mijn huis niet vol zit met zielige afgedankte diertjes.
) Kuiken schreef:Waarom zet je het hier dan neer??
idylle schreef:van de laatste 2 a 3 maanden (was k vergeten erbij te zetten)
renske schreef:Ik heb daar ook ongeveer mijn paard gekocht. Het was namenlijk zo dat ik eigenlijk voor andere Andalusier daar ging kijken, maar toen ik daar kwam was die al verkocht. Ze kon mij niet afbellen want ze had me telfoonnummer niet zei ze. (Die had ik haar al wel gegeven, maar toen dacht ik er niks van dacht gewoon dat ze vergeten/kwijt was. Maar nu na deze verhalen denk ik dat ze me gewoon de andere gelijk wou laten zien) Maar ik vond haar inderdaad wel apart maar heb uiteindelijk wel via haar mijn paard waar ik nu nog heel gelukkig mee ben. Maar zei kent daar een stal in de buurt met heel veel Andalusiers en daarvan heb ik nu een paard. Was alleen via haar geregeld.
Maar over mijn paard is ook heel erg veel gelogen. Paar jaar van de leeftijd afgehaald, gezegd dat hij pas gekeurd was (was ook mijn fout, me eerste paard en degene die mee was zei niet dat ik dan keuringsraport moest vragen aan haar) maar ze was dus is Spanje voor transport gekeurd. Maar heel haar achtergrond was eigenlijk gelogen. Ben blij dat ze nu uiteindelijk een super paard is geworden! Maar zal daar zeker niet een tweede paard kopen..