Die frontriemen in een "V" kun je ook krijgen van Döbert.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kasmir schreef:Heeyy! Ik kende iemand die ook niets goedkoops en naar haar zin kon krijgen toen heeft ze er zelf een in elkaar geknutseld! Dat is altijd naar jou smaak!
[foto]Dit heeft zij ervan gemaakt! Probeer het eens!
Ik heb deze frontriem dus inderdaad gemaakt, omdat ik de rest zo asociaal duur vond. Ik wilde hem zelf al gaan plaatsen, goed dat ik dit even zag

Phynix schreef:Ik zie allemaal leuke kettingkjes. Maar ik heb een bruin hoofdstel en dan is alles met goud. Iemand enig idee waar ik een goud-kleurige ketting kan vinden?
Breitling schreef:ja dat is de zelfde die op die website (hier eerste vermeld) staan voor 18 euro, die wil ik ook, maar ik heb een bruin hoofdstel

CielitoLindo schreef:Breitling schreef:ja dat is de zelfde die op die website (hier eerste vermeld) staan voor 18 euro, die wil ik ook, maar ik heb een bruin hoofdstel
Vergeet het maar, bijna alle paardenzaken verkopen alleen maar zwarte frontriemen, moet je nagaan hoe het is voor mij met mijn Londen kleur..
astridastrid schreef:Ik heb al een hele tijd een Swarovski-frontriem. Toen ik hem net had, vond iedereen hem lelijk en stom, en nu hebben al die mensen dus ook een bling-bling frontriem, beetje jammer...
Die frontriemen in een "V" kun je ook krijgen van Döbert.
Dat is vooral belangrijk