vonneke schreef:Een Ainlsey Vanguard 17 inch heb ik en deze is te koop
Daar kom je nu mee
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vonneke schreef:Een Ainlsey Vanguard 17 inch heb ik en deze is te koop
).
!
Perla schreef:Je bent JC vergeten![]()
ik heb een JC saphir dressuur
weet imand trouwens wat dit zadel kost als hij nieuw is

Marrepar schreef:Ik ben fan van de KN Symphonie
wat een géweldig zadel is dat
PriscaZ schreef:De poll doet het niet...
Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn lievelingszadel is... Ik ben op zoek naar een nieuw zadel. Ik heb nu een Ainsley Vangaurd 17,5 inch (gaat er dus uit) Momenteel heb ik een Euroriding Luxor en een Kieffer Lusitano met soft zitting op het oog. Weet nog niet welke ik fijner vind. Blijf nog even verder kijken, want ben nog niet bij alle ruiterportzaken in de buurt geweest... Ik houd dit topic dus wel even in de gaten, voor welke dressuurzadels fijn zijn volgens jullie
Urielle schreef:laat ze dan gewoon langskomen met een bus met zadels? Dan kun je tenminste alle merken een keer aanvoelen en weet je gelijk welke het lekkerst op je paard ligt...
caat_eve schreef:Ik spring met een Kieffer
Dresuur met een Lemetex
En in de bossen rijdt ik op een westernzadeltje=).
Jodievanmij schreef:Waarom doet niemand mee in de Poll?? mensen stem ook even en vertel hieronder even waarom enzo..
PriscaZ schreef:De poll doet het niet...
Ik ben er nog niet helemaal uit wat mijn lievelingszadel is... Ik ben op zoek naar een nieuw zadel. Ik heb nu een Ainsley Vangaurd 17,5 inch (gaat er dus uit) Momenteel heb ik een Euroriding Luxor en een Kieffer Lusitano met soft zitting op het oog. Weet nog niet welke ik fijner vind. Blijf nog even verder kijken, want ben nog niet bij alle ruiterportzaken in de buurt geweest... Ik houd dit topic dus wel even in de gaten, voor welke dressuurzadels fijn zijn volgens jullie