Oster borstels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tirana_nr1

Re: Oster borstels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 12:26

ik heb de manen en staart borstel..
zoals iedereen al zegt.. hij is heellll fijn!
niet alleen ligt hlij super in je hand..
maar je haalt er ook bijna geen haar uit..
ik ben de enigste op stal met dii borstel..
maar echt heelll de stal gebruikt hem als ik er ben
hij is echt fijn!!

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 12:42

rhijnauwen schreef:
ze verkopen ze ook bij www.agradi.nl

Ik snap alleen hun prijzen niet. Als je hun 8 Oster producten los aanschaft ben je ongeveder 60 euro kwijt en voor zes producten betaal je 70 euro? Kan me niet voorstellen dat dat tasje zo duur is?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:47

Volgende aanschaf wordt de manenborstel zo te lezen Ik ben in ieder geval om

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:48

Sily schreef:
Bitch stablemates hebben wij nog volop in de winkel

Maar zelf ben ik wel een voorstander van de Osters en de immitaties.

Ik heb op je site gekeken, maar vind er maar eentje van Stablemates! Althans Equerry dan, maar das, meen ik, hetzelfde.
Jammer dat de zaak niet in mijn omgeving zit, anders was ik zeker komen kijken! ( ben al jaren opzoek naar deze borstels, zodoende)

Rachacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 14:00

Ik vraag me alleen af of die rosborstels nou zo goed werken, ze zien er zo... niet-werkend uit

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 14:13

Ik heb de staart en manenborstel maar nog niet uitgeprobeerd dat moet nog heb de borstel nog maar net.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 14:38

Akke schreef:
Volgende aanschaf wordt de manenborstel zo te lezen Ik ben in ieder geval om

Ik ook. Bij het volgende bezoek aan de shop neem ik er 1 mee.
Op internet zijn ze vast goedkoper, maar dan met verzendkosten erbij.... ben je toch nog duurder uit.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:16

maar wat heeft de osterborstel dan voor iets speciaals, zodat de haren er niet uitvallen ofzo? Ik zie namelijk niet echt een verschil, behalve het mooie design van de borstels...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:30

Het speciale van de Osterborstel is, dat er een persoon was, die dacht, als ik nu hele mooie vormgegeven borsteltjes ga verzinnen, en deze door een fabriekje ergens in verweggistan in mekaar laat zetten en ik gooi er een flinke reclamecompagne tegen aan, gaat iedereen ze kopen, want ze denken dat het beter werkt, en word ik rijk!

Verders kan ik niets speciaal vinden vwb deze borstels.

En vwb de manenkam, er wordt hier gezegd dat die van de kruidvat(ofzo) zo kapot is, en deze veeeel beter is, dan zeg ik, ja wat kost die van de kruitvat en wat kost die van Oster..???

Een grote reclamestunt, het is een stuk plastic met haren, meer niet en niet minder!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:33

secricible schreef:
maar wat heeft de osterborstel dan voor iets speciaals, zodat de haren er niet uitvallen ofzo? Ik zie namelijk niet echt een verschil, behalve het mooie design van de borstels...

Ze zijn ergonomisch ontworpen, dat is het grote verschil. Dus niet voor de mooiigheid (hoewel ik ze prachtig vind), maar voor het gemak in de hand.

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:59

Klopt, ze zijn vooral voor goede grip en bv voor mensen met reuma. Dat is, op de prijs na, het enige verschil. Ik heb er 1 en die is ook super fijn, maar vind het ook wel een beetje een hype. Mijn paard verliest amper halen in de manen en staart, dus of ik nou zo'n borstel of een haarborstel neem, maar weinig verschil.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 18:17

Bitch schreef:
Sily schreef:
Bitch stablemates hebben wij nog volop in de winkel

Maar zelf ben ik wel een voorstander van de Osters en de immitaties.

Ik heb op je site gekeken, maar vind er maar eentje van Stablemates! Althans Equerry dan, maar das, meen ik, hetzelfde.
Jammer dat de zaak niet in mijn omgeving zit, anders was ik zeker komen kijken! ( ben al jaren opzoek naar deze borstels, zodoende)

We hebben ze nog niet allemaal op de site staan moet ik ook wel erbij zeggen natuurlijk
Zijn er een paar bij gekomen etc. etc. dus we moeten weer een foto avond in lassen *joepie worden we altijd zo vrolijk van*

De imitatie set van Excellent kan je iig zien op www.allesvoormijnpaard.nl voor diegeen die er naar vroeg.
De andere waar ze het over hadden weet ik niet.

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:52

Ik heb ook de staart- en manenborstel. Is idd echt heel erg fijn !!!
Het zweetmes lijkt me nogal onpractisch en de rest zie ik de meerwaarde niet echt van in, dus ik houd het voorlopig wel bij deze ene denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 10:47

Ik merk trouwens duidelijk verschil. Normaal heb ik een lamme hand van het poetsen, nu voel ik het duidelijk door mijn hele arm heen als ik een tijd sta te poetsen! Is wel lekker aangezien ik de hele dag aan het typen ben (werk op een administratie)

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 12:30

Welke van de 2 rubberen borstels is trouwens het fijnste? Ik heb een Haflinger met een dikke vacht (in de winter wel gedeeltelijk geschoren) die niet altijd netjes schoon blijft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:06

Ik heb alleen de staartborstel. De rest vind ik maar nare plastic borstels. Kan wel zijn dat ze fijn in de hand liggen, ik poets alleen met echte haren borstels

Pheebs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:12

Als ik met de Ros/massage borstel de rug van mijn paardje poetst dan gaat ze er helemaal voor staan, ze kan er echt van genieten, terwijl ze dat met een normale massage borstel niet doet

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:15

Ik heb voor diegene die interesse hebben nog een grove rosborstel van Oster te koop...heb 1 teveel...(stomme ik)
Ik ben bereid te ruilen tegen de fijne rosborstel

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:41

heb net de rosborstel gekocht (wel de immitatie) ben benieuwd of die net zo fijn is als de staart/manen borstel!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:43

Ann schreef:
Ik heb ook de manen en staart borstel. Die bevalt erg goed, ik heb een tinker met een dikke en lange bos manen, en met deze borstel heb ik binnen no time alle knoopjes en klitten eruit. Binnenkort ga ik de hele set aanschaffen

Die heb ik net gekocht. Geweldig ding. Geen brekende haren en zo door de staart. Zelfs door de veulenklit die mijn tweejarige Wiz achter de bips had hangen

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 16:45

maar als een borstel prettig in de hand ligt, heeft dat toch niets te maken met de haren die je eruit trekt? Dat vroeg ik namelijk.. Waarom je met zo'n borstel er minder haren uittrekt.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 17:26

De kwaliteit is gewoon heel erg goed. Ik gebruik mijn borstels nu al een tijdje en er is nog geen haar uit de borstels gevallen. De staart- en manenborstel houdt het haar heel en trekt het niet uit. Het voordeel van de fijne rubber rosborstel vind ik dat je 'm ook op het hoofd kunt gebruiken. Ideaal voor die kruin op Baduh's voorhoofd. Ook benen kunnen er (in beide gevallen met beleid natuurlijk) goed mee gedaan worden. Dat vind ik wel een voordeel.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 17:30

ik denk door de iets bredere opzet en de buigzaamheid vd top vd punten ..

miran ik gebruik de grove voor mijn shetten
de grove is inprincipe om alles los te krijgen en de fijne om dat losse er weer goed aftekrijgen , gebruik de fijne ook voor mijn hond daar is tie eigenlijk wel iets te groot voor

de fijne ros kun je ook goed gebruiken op het hood en bot gedeelten daar waar de grove minder voor geschikt is

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 18:27

Ik heb er een gewonnen, vind hem wel erg fijn is zo een glansborstel ofzo. Maar ik zou ze zelf niet kopen want dan vind ik ze net te duur. Mijn gewone goedkopere borstels vind ik ook fijn

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 10:27

Ik snap het niet, ik heb een rubberen roskam met net zulke dikke noppen als de oster. Die van mij kostte 4 euro, de oster het dubbele.
Wat is het verschil, behalve de handgreep???