My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-bekend?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Re: My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-beken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:34

Die advertentie van die outletstore in Leeuwarden kan ik niet vinden... Maar ik heb zelf wel eens via Marktplaats Anky-look-a-like pads gekocht, geen echte dus, en ik was zeer tevreden over de snelle levering en het contact met de verkoper (Marcel... nogwat...).

De kans dat je op Marktplaats bedonderd wordt, is idd groot, zeker als het om goedkope merkartikelen gaat. Persoonlijk zou ik die alleen kopen als ik ze ergens kan ophalen, dan kan je tenminste kijken of de kwaliteit naar behoren is en dan kan je altijd nog zeggen dat je er vanaf ziet.

Ik zou zeggen: beperk zoveel mogelijk het risico dat je voor een smak geld het schip in gaat, dus bestel de eerste keer niet teveel.

Helaas komen de echte oplichters er nog altijd goed mee weg, en trek jij aan het kortste eind (met dank aan de banken, die niet (mogen?) meewerken bij dergelijke fraude)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:35

Ja maar stel je voor: Ik heb dus een ruitersportzaak via internet he, is ook zo, en ik laat iedereen maar betalen, maar leveren ho maar.... dan krijg ik toch problemen, dat kan toch niet!!

Als er meerdere mensen gedupeert zijn zou ik in elk geval samen een dossier aanmaken, dus wie wat wanneer. En daarmee naar de politie stappen, of misschien beter zo'n programma op tv... naam even kwijt. Zorg dat je je centen terug krijgt en dat er geen mensen meer gedupeert worden!

Is marktplaats al op de hoogte? Zij kunnen die persoon verbieden advertenties te plaatsen.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:45

cavaletti schreef:
figora schreef:
Het lijkt me raar dat een outletstore ankypads aanbied. Het merk ANKY mag namelijk maar in een beperkt aantal ruitersportzaken verkocht worden, deze zaken moeten aan strenge eisen voldoen.

Maar verder ik ken de shop niet dus miss is het wel betrouwbaar...
Ik zag indd de waarschuwing ookal..

Wij hebben het al uit laten zoeken, en ik hoorde dat het echt oplichters zijn, blijkt iemand te zijn die in duitsland woont, en dus gewoon geen spullen levert, dus je bent je geld kwijt,

Anky pads mogen niet eens onder de prijs worden verkocht en ze kosten al 35 euro inkoop dus dat is niet te vertrouwen

Hoe weet je zeker dat het oplichters zijn?

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:46

Ik denk dat als het oplichters zijn, ze steeds onder een naam zullen adverteren en op andere verkoopsites. (En steeds met andere spullen...) Ik kon niks van Myoutletstore vinden op Marktplaats, waarschijnlijk is het vogeltje al gevlogen...

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:46

Ik verkoop zefl de anky look a like pads, ik rij elke dag naar het postkantoor, want zodra het geld van de kopers op mijn rekening staat gaat het ook echt gelijk op de post,

Maar denk dat mensen mij inmiddels wel kennen want er komen ook veel mensen bij mij aan huis spullen halen, dus dat gaat van mond tot mond,
maar ik zag ook die advertenties van die outlet in Lekkum en voelde gelijk dat het niet goed zat want die echte Ankypads mogen niet eens zo goedkoop verkocht worden want dan hangt het Ankyverkoopteam gelijk aan de telefoon, daar zijn echt vaste prijzen voor. dus dit kan echt nooit goed zijn.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:47

jiehaaa schreef:
Ik denk dat als het oplichters zijn, ze steeds onder een naam zullen adverteren en op andere verkoopsites. (En steeds met andere spullen...) Ik kon niks van Myoutletstore vinden op Marktplaats, waarschijnlijk is het vogeltje al gevlogen...

Vogeltje staat er nog steeds, eerder in dit topic staat beschreven hoe je de advertenties kan vinden .

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:50

[
cavaletti schreef:
figora schreef:

Hoe weet je zeker dat het oplichters zijn?

Gisteren waren we met een aantal leveranciers bij elkaar, en toen hadden we het dus ook over die outlet en toen vertelde een van de leveranciers dat hij al via een bevriende rechercheur onderzoek had laten doen, die is er dus achtergekomen dat het inderdaad iemand in duitsland is en al bekend was dat het waarschijnlijk om een oplichter ging.

[/quote]

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:51

Ik denk idd dat het Ankyverkoopteam er bovenop zit w.b. de concurrentie, het gaat immers om haar goede naam...
Maar wat ik me afvroeg, Cavaletti, ben jij nooit benaderd door het verkoopteam van Anky omdat jij look-a-likes verkoopt? Anky is immers een gedeponeerd merk, of mag dit wel van ze? (Ik koop zelf dus ook de "neppers",begrijp me niet verkeerd!)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:52

Maar stel he cavaletti:

Anky wordt verkocht door heel de wereld. Zaak gaat failliet, meneer koopt inboedel op, waaronder anky pads. Deze meneer heeft dus geen contract getekend met ANKY en mag in mijn ogen de pads aanbieden voor wat hij zelf wil. Dus dan zou het wel mogelijk zijn.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:53

Ik heb de advertentie ook gezien.
Is er al iemand die er een besteld heeft en deze heeft ontvangen?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:55

jiehaaa schreef:
Ik denk idd dat het Ankyverkoopteam er bovenop zit w.b. de concurrentie, het gaat immers om haar goede naam...
Maar wat ik me afvroeg, Cavaletti, ben jij nooit benaderd door het verkoopteam van Anky omdat jij look-a-likes verkoopt? Anky is immers een gedeponeerd merk, of mag dit wel van ze? (Ik koop zelf dus ook de "neppers",begrijp me niet verkeerd!)

Ik ben wel een keer door het Ankyteam benaderd toen ik de echte ANKY pads voor 40 euro verkocht, toen werd me even vriendelijk verzocht de normale verkoopprijzen aan te houden, maar ja gelijk daarna stonden er andere mensen die ze voor 42,50 gingen verkopen,
ANkyteam levert gewoon niet meer aan zaken die onder de verkoopprijs verkopen, maar ik kom er altijd gewoon via een achterdeur aan dus niemand kan mij eigenlijk verplichten ze voor een bepaald bedrag te verkopen.

maar ze hebben nog niet gebeld over de look a likes, maar dat hou je toch niet tegen, iedereen is ze al aan het namaken, alleen die van mij die zijn echt gewoon excact hetzelfde tjaaaaa wat doe je er aan haha

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:56

figora schreef:
Maar stel he cavaletti:

Anky wordt verkocht door heel de wereld. Zaak gaat failliet, meneer koopt inboedel op, waaronder anky pads. Deze meneer heeft dus geen contract getekend met ANKY en mag in mijn ogen de pads aanbieden voor wat hij zelf wil. Dus dan zou het wel mogelijk zijn.

Nee wat ik begrepen van ANKY heb is dat als het bedrijf failliet gaat dat de anky spullen dan retour moeten naar anky en dan verkoopt anky zelf het als outlet, maar alle artikelen van anky moeten volgens wat ik gehoord heb bij een faillisement gewoon retour

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 09:58

cavaletti schreef:

Ik ben wel een keer door het Ankyteam benaderd toen ik de echte ANKY pads voor 40 euro verkocht, toen werd me even vriendelijk verzocht de normale verkoopprijzen aan te houden, maar ja gelijk daarna stonden er andere mensen die ze voor 42,50 gingen verkopen,
ANkyteam levert gewoon niet meer aan zaken die onder de verkoopprijs verkopen, maar ik kom er altijd gewoon via een achterdeur aan dus niemand kan mij eigenlijk verplichten ze voor een bepaald bedrag te verkopen.

maar ze hebben nog niet gebeld over de look a likes, maar dat hou je toch niet tegen, iedereen is ze al aan het namaken, alleen die van mij die zijn echt gewoon excact hetzelfde tjaaaaa wat doe je er aan haha

Het scheelt 15 euro en de kwaliteit is net zo goed, dus ik lig er ook niet van wakker!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:12

Ik vind de kwaliteit niet net zo goed , maar ben wel erg benieuwd of het nu een oplichter is of niet!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:17

Ik heb ook zo'n imitatie en ga voortaan toch ook weer voor de real deal,
ik merk toch echt genoeg verschil om er een tientje meer voor uit te willen geven.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:38

ik heb overigens een mail terug van die mevrouw van die outlet store... ik wilde heel die partij wel kopen, maar daar gaan ze dus niet mee akkoord...

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:44

figora schreef:
ik heb overigens een mail terug van die mevrouw van die outlet store... ik wilde heel die partij wel kopen, maar daar gaan ze dus niet mee akkoord...

Furby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:00

Ik heb ook netjes een mailtje terug gehad zojuist als reactie op mijn vraag of ik nog een mailtje krijg als het geld aangekomen is. Het geld is aangekomen en de verzendopdracht is vanochtend aan het magazijn doorgegeven en ik kan mijn dekje in de loop van de week verwachten. Ik houd jullie op de hoogte.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:07

Super, ik hoop echt dat het geen oplichting is!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:09

Mooi geld verdienen zo! Hmm..misschien iets voor mij.
Zet je gewoon :
GPA Pikeur caps alle soorten!
Outletprijs E150 incl!!
Heel veel Anky kleding!
Outletprijs E50incl p.s
Gloednieuwe Stubben zadel!
Outletprijs E200 incl!

haha enzo..
En jullie maar betalen..

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:11

Inderdaad, maar ik zou bij zulke bedragen altijd telefonisch contact willen van te voren. Klanten willen dat bij mij ook vaak, dat is geen probleem. Maar ja goed iemand die goed kan liegen verzint zo een verhaal aan elkaar....

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:12

Skitter schreef:
Mooi geld verdienen zo! Hmm..misschien iets voor mij.
Zet je gewoon :
GPA Pikeur caps alle soorten!
Outletprijs E150 incl!!
Heel veel Anky kleding!
Outletprijs E50incl p.s
Gloednieuwe Stubben zadel!
Outletprijs E200 incl!

haha enzo..
En jullie maar betalen..

Mag ik dan GPA

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:17

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:18

Idem Sjuim, ik geef ook liever die 10 euro extra uit .

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:26

Is dit niet iets voor opgelicht van de TROS? (als mensen hun spullen dalijk echt niet krijgen) Laatst was er een soortgelijk geval met merk t-shirtjes en ze hebben dat knulletje wat dat geflikt had eens even met de camera bezocht. Die stond mooi met zijn bek vol tanden en heeft alles terug betaald. Die ouders vonden het ook niet zo grappig.