Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:Neonlight heeft inmiddels herhaalde malen aangegeven dat ze weet fout te zitten. Ze vraagt nu verder om advies, op de 'foute keuze' hoeft dan ook niet verder ingegaan te worden.
, maar meer in de richting van diegene die reageert met, dan doe je hem toch niet weg enz. (die doen nl wel even heel makkelijk over een wettelijk geregeld iets) en voor diegenen dus (niet jij Neon
) als een koper op zijn strepen blijft staan (en jij hebt handgeld aangenomen) heb je geen poot om op te staan. en zal je gewoon het paardje moeten leveren.
Hopelijk zijn de mensen redelijk om mee te praten (klonken ze toen wel, maar als dat dan ook nog zo is???) dat maakt zo'n gesprek wel makkelijker. Ik zie echt op tegen dat telefoontje.

Mexx2 schreef:Vlasta,ff lezen,Tser zegt zelf ook dat ze dat weet,ze vraagt nu alleen nog om adviezen hoe ze de mensen het best ka nbenaderen met de vraag of ze er acoord mee gaan de koop ongedaan te maken!
BailyKarlos schreef:Ik zou het zeker op een slijmerige, emotionele manier proberen terug te draaien.
Als je meteen bijdehand gaat doen, zoals sommige hier voorstellen, dan heb je grote kans dat je onbegrip krijgt en dat je de "toekomstige eigenaren" kwaad stemt.
Dan zal het eerder op het recht systeem aan komen en dan worden hun in het gelijk gesteld.
Dan heb je dus geen poot om op te staan.
Dus vertel wat je voor het dier voelt, dat je je geen raad zou weten zonder hem. En mischien nog een beetje aandikken met bijv. dat vrienden gezegd hebben dat je hem het beste zou kunnen verkopen.
Dat ie dan meer kansen had en je er goed geld voor zou krijgen.
Mischien een gespeeld traantje erbij om ze te overtuigen???
En een beetje pushen met: Jullie hebben ook paarden jullie begrijpen het wel???
En daarna de genadeslag met je krijgt het handgeld direct terug plus extra voor het geleden leed en gratis dekking.
Suc-6
Neonlight schreef:Mijn enige vraag is of mensen hier ervaring mee hebben, zowel als kopende en verkopende partij,
wendytjeG schreef:BailyKarlos schreef:Ik zou het zeker op een slijmerige, emotionele manier proberen terug te draaien.
Als je meteen bijdehand gaat doen, zoals sommige hier voorstellen, dan heb je grote kans dat je onbegrip krijgt en dat je de "toekomstige eigenaren" kwaad stemt.
Dan zal het eerder op het recht systeem aan komen en dan worden hun in het gelijk gesteld.
Dan heb je dus geen poot om op te staan.
Dus vertel wat je voor het dier voelt, dat je je geen raad zou weten zonder hem. En mischien nog een beetje aandikken met bijv. dat vrienden gezegd hebben dat je hem het beste zou kunnen verkopen.
Dat ie dan meer kansen had en je er goed geld voor zou krijgen.
Mischien een gespeeld traantje erbij om ze te overtuigen???
En een beetje pushen met: Jullie hebben ook paarden jullie begrijpen het wel???
En daarna de genadeslag met je krijgt het handgeld direct terug plus extra voor het geleden leed en gratis dekking.
Suc-6
![]()
Eerlijk zijn lijkt me een veel beter idee...

Meetje22 schreef:En heb je inmiddels al gebeld?
)