ik laat t jullie weten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik laat t jullie weten
Sugarmiss schreef:Nog 4

Sugarmiss schreef:Kijk maar uit dat dit geen slow-chat wordt anders moet je weer een nieuw topic zoeken
Heb je de westernfenders of gewone beugels erbij ??
dus ga eerst maar ff langs de zadelmaker om te kijken of hij t kan maken, want als ik wil testen, wil ik t wel goed doen
. bij de barefoot van mijn vriendin had ik gewone stijgbeugels en riemen, zit dus voor geen meter he. 
stiggeltje schreef:wat is dat ?slow-chat ? wordt je er dan uitgeknikkerd ?

Citaat:De westernfenders zitten er bij, wel jammer dat ik 1 fenderriempje mis, tenminste zit er wel bij, maar kapotdus ga eerst maar ff langs de zadelmaker om te kijken of hij t kan maken, want als ik wil testen, wil ik t wel goed doen
. .
Dat hoor je vaker bij boomloos. Je zit natuurlijk meestal ook wel wat breder.Citaat:, want ik heb t idee dat mijn beenhulpen wat minder goed doorkomen, door de zweetbladen die wel erg dik zijn, tenminste dik...ik ben een podiumzadel gewend, die zit is wat hoger maar heeft een supercontact met t lichaam, want heeft korte zweetbladen en een stuk dunner dan de barefoot.
Citaat:Bij de meeste schoenmakers kun je ook losse leren riempjes kopen. Kost iets van Euro 2. We zo veilig idd.

Citaat:Dat hoor je vaker bij boomloos. Je zit natuurlijk meestal ook wel wat breder.
Doordat je met een boomzadel hoger zit hangen je benen meer naar beneden en heb je dus meer kontact.
Nu jij weer
ik heb ook geen zin om te moeten schoppen om haar een beetje mijn been te moeten laten voelen, tja tis wat hoor, maar ik heb mijjn paardje zo getraind dat ze op een lichte druk reageerd, maar ze voelt mijn been gewoon niet goed door die barefoot. En als endurance ruiter wil je gewoon niet teveel moeite overal voor doen he
relaxed en heel licht aan de hulpen is super belangrijk ! 
Tinkerloos schreef:He,Stiggeltje!!
Gaan we morgen samen testen???
Als je om dezelfde tijd als mij kan tenminste...
Ik kan om 13:00 uur bij de wei zijn,lukt jou dat ook???
Gaan we samen barefoot...
Ps,je hoeft nog maar 1 post!!!
kan je wat eerder, heel toevallig ?? mocht t nu langer duren en de smid is rond 12:30 pas klaar ( want die is zoooo nauwkeurig altijd en zit te teutelen met kel...etc...etc...) dan wil ik nog wel ff wachten en hobbelen we nog wel ff in de bak wat aan tot jij er bent, okee ?
paxine schreef:Sugarmiss: Ja dat is waar,hoe ging het gezegde ook alweer? Een goede ruiter hoort z,n paard fluisteren,een slechte ruiter hoort z,n paard niet eens schreeuwen. Zoiets was het in ieder geval.Ik bedoelde het eigenlijk meer letterlijk dus echt met woorden maargoed "keep on dreaming")
charily schreef:paxine schreef:Sugarmiss: Ja dat is waar,hoe ging het gezegde ook alweer? Een goede ruiter hoort z,n paard fluisteren,een slechte ruiter hoort z,n paard niet eens schreeuwen. Zoiets was het in ieder geval.Ik bedoelde het eigenlijk meer letterlijk dus echt met woorden maargoed "keep on dreaming")
die ken ik niet maar wel deze: Een goede trainer kan een paard horen praten. Een bijzondere trainer kan een paard horen fluisteren.
en ik denk dat het per paard verschild of het geod is.
das wel weer een voordeel skessa schreef:Veel plezier!
Laat je weten hoe ie beviel?
;
Gelukkig waren we op tijd erbij en eruit gekregen en de juiste acties ondernomen...dus na staat ze op de zware antibiotica en is t afwachten of er geen spier geraakt is...maar zeer waarschijnlijk loopt t met een sisser af, want ze loopt niet kreupel, niet dik of warm, maar ff de eerste komende dagen mogen we niet in t zand of blub lopen om infecties te voorkomen
ook niet kreupel, dus we zijn aangewezen op t stappen door t dorp om de doorbloeding optimaal te houden 
zo kunnen we met de barefoot deze periode goed overbruggen tot ze weer in vorm is en d'r eigen goed passende zadel met boom kunnen gebruiken ! dekoezegtboe schreef:ik vond het juist makkelijker op een BF om mijn benen stil te houden en neit steeds aan te drijvendas wel weer een voordeel