Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elinax21 schreef:vroeger gooide men gebruikte trekkerolie op de manen en staart als de paarden eczeem hadden. gebeurd nu nog wel..
[***] schreef:elinax21 schreef:vroeger gooide men gebruikte trekkerolie op de manen en staart als de paarden eczeem hadden. gebeurd nu nog wel..
Ja sommige mensen doen er nou eenmaal alles aan om te zorgen dat hun paard een mooie staart/manen heeft
Citaat:Kom jij toch in de verkeerde topics denk ik![]()
Maar ben het met je eens dat gaan spuiten met meubelspray o.i.d. een tikkie chemisch klinkt, geen idee of dat ook echt zo is hoor, ik ben erg bio maar heb nog geen bio meubelspray gezienWasverzachter daarom ook alleen die ene zonder enge toevoegingen, babyolie smeer je op baby billetjes, ik heb het nog nooit nagekeken maar ik denk toch niet dat dit chemische bestanddelen heeft, lijkt mij niet tenminste.
Ach, ik verkoop zelf tonnen van het spul waar jij het over hebt, kan onuitputtelijk uit eigen voorraad blijven graaien (kijk voor de gein maar eens op mijn website www.horsesarcade.nl welke merken ik heb) maar zelf maken is veel leuker vind ik, als ik haast heb grijp ik een fles kant en klaar spul uit mijn voorraad hoor maar ik frobel nu eenmaal graag ook zelf iets in elkaar en er zijn erg veel mensen hier op Bokt die dat ook leuk vinden
Citaat:Zelf frobelen maakt niet uit! Dat vind ik zelf ook leuk.
Als het paard er maar geen last van heeft!
Ik maak zelf vliegenspray, kruidenmix! Dat geef en spuit ik alleen als ik echt weet dat het veilig is. En ze er niet ziek of jeukig van worden.
Ik bedoel het is toch ook erg leuk om een speeltje voor je paard te maken. Daar heeft je paard ook nog echt iets aan!
Maar meubelspray gaat in mijn ogen te ver! Dan denk ik bij mezelf: als jezelf een paard was zou je dan ook meubelspray en al die ongein op je willen.
Nou dat denk ik niet!
Ik vind dat mensen zich soms wat meer in het paard moet verplaatsen (ok je bent een mens en zal het dan vermenselijke maar toch).
En met HAW word er om soms de kleinste dingen al gedaan of het pure dierenmishandeling is.
En dat is geen kwestie van in verkeerde topics kijken, want het staat in bijna elk topic dus je kan er niet omheen.
Dat vind ik dan gewoon ff iets minder, snap je?
liekieJ schreef:Citaat:Kom jij toch in de verkeerde topics denk ik![]()
Maar ben het met je eens dat gaan spuiten met meubelspray o.i.d. een tikkie chemisch klinkt, geen idee of dat ook echt zo is hoor, ik ben erg bio maar heb nog geen bio meubelspray gezienWasverzachter daarom ook alleen die ene zonder enge toevoegingen, babyolie smeer je op baby billetjes, ik heb het nog nooit nagekeken maar ik denk toch niet dat dit chemische bestanddelen heeft, lijkt mij niet tenminste.
Ach, ik verkoop zelf tonnen van het spul waar jij het over hebt, kan onuitputtelijk uit eigen voorraad blijven graaien (kijk voor de gein maar eens op mijn website www.horsesarcade.nl welke merken ik heb) maar zelf maken is veel leuker vind ik, als ik haast heb grijp ik een fles kant en klaar spul uit mijn voorraad hoor maar ik frobel nu eenmaal graag ook zelf iets in elkaar en er zijn erg veel mensen hier op Bokt die dat ook leuk vindenCitaat:Zelf frobelen maakt niet uit! Dat vind ik zelf ook leuk.
Als het paard er maar geen last van heeft!
Ik maak zelf vliegenspray, kruidenmix! Dat geef en spuit ik alleen als ik echt weet dat het veilig is. En ze er niet ziek of jeukig van worden.
Ik bedoel het is toch ook erg leuk om een speeltje voor je paard te maken. Daar heeft je paard ook nog echt iets aan!
Maar meubelspray gaat in mijn ogen te ver! Dan denk ik bij mezelf: als jezelf een paard was zou je dan ook meubelspray en al die ongein op je willen.
Nou dat denk ik niet!
Ik vind dat mensen zich soms wat meer in het paard moet verplaatsen (ok je bent een mens en zal het dan vermenselijke maar toch).
En met HAW word er om soms de kleinste dingen al gedaan of het pure dierenmishandeling is.
En dat is geen kwestie van in verkeerde topics kijken, want het staat in bijna elk topic dus je kan er niet omheen.
Dat vind ik dan gewoon ff iets minder, snap je?
KRUIDENMIX?HOE??
![]()
liekieJ schreef:Danku !