Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar Konings staan al langer op mijn verlanglijstje. Maar ik ga ze pas kopen als ik wat hoger rijd
Is er misschien een site van konings? Ik weet dat er 1 is, maar weet hem niet meer 

Angeliek schreef:_Anke_ schreef:Heey,
Ik heb voor de gewone "Sir" meer betaald dan dat de laklaarzen van Konings kosten.
Vind ze wel harstikke mooi, wordt me volgende spaardoel
Idd, de 'sir' kost 565,- en als ze op maat gemaakt worden kosten ze 615,-
Barbara_m schreef:volgens mij konings.de
Angeliek schreef:rockey schreef:ik heb ook 3 paar opmaat gemaakte könings laarzen, 2 paar zijn de duurste uitvoering, die 2 zijn met kroontje, omdat dat ook de nieuwste zijn. de andere had ik voor de training, en die waren nog zonder. ik vind laklaarzen niet mooi, dan ben je gewoon te lui om te poetsen vind ik.. maar goed, het zijn super laarzen, kosten wel paar centen, maar ze zitten heerlijk
Waar in godsnaam heb je 3 paar laarzen voor nodig!!!
Ik had ook Cavallo's, Petrie's en dan die Königs. Maar die Cavallo's heb ik maar verkocht, omdat ik ze zelf niet meer droeg.. En zeker iemand anders mee blij heb gemaakt. Ik heb nu alleen nog die Petrie Anky's, en die Königs voor op wedstrijd.
Maar laklaarzen te lui om te poertsen? Denk eerder dat als je 3 paar laarzen hebt, en het ene paar vuil is, dat je dan het andere paar maar pakt.
Margreet schreef:Ik vind dat hoofdstel er eerlijk gezegd ontzettend goedkoop uit zien...
Net plastic.
) gekocht Petrie ANKY. Ben er erg blij mee. Ik gaf op de ruiterzaak mijn eisen aan en hun kwamen met deze laars.
) paard hebt en dan je kleding zwart/wit houd (op concour)
?