Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

nickyu schreef:kun je niet beter vragen wie heeft er wel een binnenbak?
denk dat de meeste die op luxe pension of manege staan wel binnenbak hebben en de meeste ruiters die daar dus niet staan maar bij een boer bv geen binnenbak hebben

tirana_nr1 schreef:nickyu schreef:kun je niet beter vragen wie heeft er wel een binnenbak?
denk dat de meeste die op luxe pension of manege staan wel binnenbak hebben en de meeste ruiters die daar dus niet staan maar bij een boer bv geen binnenbak hebben
ik heb sins pas ook een binnenbak en het is geen suprrr luxe pension en ook geen manege

Citaat:kun je niet dichter bij alkmaar komen staan met de binnenbak,
geen manege of luxe pensionstal dat is wat ik zoek

Verder kan je wel heerlijk buitenrijden hier 

)
), ligt altijd, ja écht altijd!, droog, is vrij van stenen of andere rotzooi.
Het word niet eens modder ofzo
Ook in de winter word het geen grote ijslaag ofzo
) . En als ik mijn paard opzadel (buiten) in de regen, met zn kletsnatte lijf, ja... dat werkt gewoon niet... dat voelt voor hem niet prettig. Dus als zijn lijf droog is rijden we gewoon. Als het tijdens het rijden gaat sneeuwen ofzo, dan rijden we wel gewoon verder 
en een buitenbak en een springwei...
Ik rij dus meestal wel droog...Maar bij mijn verzorgpony hebben we alleen een buitenbak maar daar heb ik in een jaar tijd maar 2x gereden...ik rij met hem gewoon langs het kanaal...en als het regent ook alleen als het onweert rij ik helemaal niet. Veel te gevaarlijk...