[***] schreef:Idd .. als die dierenarts dat zo noemt hoop ik dat die nooit voor een paard van mij moet komen .. sorry hoor, maar denk toch dat jij hier mis zit ... (aangezien die o zo slimme uitleg die je dan opsomt de typsiche uitleg voor een buiGproef is ..)
Maarja, nogmaals: jouw leven .. Vind het alleen zielig voor de pony, die loopt nu wel niet meer in de manège maar heeft blijkbaar wel een baasje die niet 100% van hem houdt (en zeg aub nu niet dat het niet waar is want als het wel waar zou zijn zou je moeite doen voor je pony en die niet na een paar keer struikelen al willen verkopen omdat je geen zin hebt om vaak te rijden .. Of om welke reden dan ook ..)
juist!
Volgens mij denkt ze dat ze alles al weet omdat ze nu ook een "eigen paard" heeft....
Nou: word eens wakker!!!!!
want na het lezen van al deze reacties, kan ik tot de conclusie komen, dat je nog een hoop dingen moet leren....
8 jaar rij-ervaring...is niet veel!!!!
Ik wil je alleen maar even wakker maken....hopelijk kom je dan weer met bijde benen op de grond - dat is echt beter voor je - niet rottig bedoeld