@ Dirk_paard: In je profiel staat mijn ouders en ik!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SuuZzZ schreef:Tatiana, ik heb eens even in je profiel gekeken en daar vond ik dit:
Dirk is een Andalusier van 3 jaar en een paar maanden (...)
Ik wil hem uitbrengen op wedstrijdenen vooral de crosscountry interesseert me ...
Meid, dat paardje is drie, gun hem nog ff zijn vrijheid en van mij mag je best aan de teugel rijden, maar dan kleine stukjes en zeker niet met strafbit en zeker niet met sporen.
Ga mee met bovenstaande reactie maar waarom wil je in hemelsnaam hem leren wijken als je cross country doet??
De andere 6 paarden zijn :
[b]oberon een shetlanderhengst _ 24 jaar _ mijn eerste pony maar ik kruip er soms nog op Je bent 17 jaar en 1.75, maar je weegt niet verrekte veel, maar oke (nouja oke...).
Hier heb ik geen problemen mee,zolang de shet het leuk vind is het prima
Wat ik dan niet snap is kwestie Nikita:
Nikita een dartmoor die momenteel te klein is dus staat hij in de weide _ 12 jaar
Dartmoors worden ook niet verrekte groot, maar toch groter dan shetlanders..
Te klein,waarom??Omdat je er zoooo graag mee wilt rijden?Koop je lekker een paard
Porky een dikke domme fjord van mijn kleine broertje _ 9 jaar
En nog een compliment voor alle fjordenliefhebbers. (Hoeft niet zo bedoeld te zijn, maar kun je dat dan iets anders formuleren?? ALvast Bedankt)
Die 'dikke domme fjord' is tenminste slimmer als jij hoorEn dit is ook een regelrechte opmerking naar mij toe SuuZzZ
Geloof dat alle paardenmensen dit 'schokkend' zullen vinden
![]()
Brouillard een hanoveraan van 4 jaar _ van mijn mama maar zij kan niet paardrijden
Vendetta BWPmerrie van mijn papa _ 6 jaar _ enkel voor de fok
Chicka _ kruising met haflinger en ik weet niet welk ras _ die moet weg _ 7 jaar oud
Wij hebben thuis uitsluitend raspaarden aangezien mijn ouders en ik daarop staan... behalve dan chicka maar die moet weg want we hebben een dure haflinger op het oog.
Je klinkt een beetje als een meisje uit de Penny, maar dan een van de slechteriken (Sorry, maar dat is mijn mening want we leven in een vrij land en ik heb recht op mijn eigen mening)
chicka moet weg?Gewoon omdat ze geen raspaard is?Omdat ze een kruising is met een haflinger en .......
En over dure,je komt over alsof je rijke ouders hebt
Anders klopt je verhaal niet

dirk_paard schreef:Laatst liep hij tijdens schouder buitenwaarts gewoon lekker lomp met zijn hoofd tegen de muur ...
dirk_paard schreef:Die dartmoor heeft trouwens wat problemen aan zijn benen.
dirk_paard schreef:@ amanda:
dus als ik het goed begrijp moet ik hem in de weide laten en 1 maal per week berijden zodat hij genoeg vrijheid heeft? dit kan ik doen maar wat moet ik dan de rest van de week?
dus werk zat dacht ik zo 

Spetterlover schreef:Oja en verzin er anders ook nog een rugprobleem bij?Anders klopt je verhaal niet

Spetterlover schreef:En wat krijgen je paarden nou te eten? Stenen, theezakjes of groentensoep?
. dirk_paard schreef:oh maar dat van die ' dikke domme fjord ' slaat heus niet op alle fjorden. Fjorden kunnen heus lief en mooi en talentvol zijn zoals bv. Taco die al in de paardenkrant heeft gestaan. Maar mijn fjord is nu eenmaal een beetje dom. Laatst liep hij tijdens schouder buitenwaarts gewoon lekker lomp met zijn hoofd tegen de muur ... dat zou mijn Dirk niet doen hoor .. Maar toch kan een fjord leuk zijn , de mijne is dat gewoon niet... zo ik hoop dat het misverstand is opgelost.
Over de dartmoor : die is te klein en ik rijd er niet meer mee. Shetlanders zijn sterker dus die kunnen er wel tegen... Die dartmoor heeft trouwens wat problemen aan zijn benen.
dirk_paard schreef:oh maar dat van die ' dikke domme fjord ' slaat heus niet op alle fjorden. Fjorden kunnen heus lief en mooi en talentvol zijn zoals bv. Taco die al in de paardenkrant heeft gestaan. Maar mijn fjord is nu eenmaal een beetje dom. Laatst liep hij tijdens schouder buitenwaarts gewoon lekker lomp met zijn hoofd tegen de muur ... dat zou mijn Dirk niet doen hoor .. Maar toch kan een fjord leuk zijn , de mijne is dat gewoon niet... zo ik hoop dat het misverstand is opgelost.
Over de dartmoor : die is te klein en ik rijd er niet meer mee. Shetlanders zijn sterker dus die kunnen er wel tegen... Die dartmoor heeft trouwens wat problemen aan zijn benen.
SuuZzZ schreef:Spetterlover schreef:Oja en verzin er anders ook nog een rugprobleem bij?Anders klopt je verhaal niet
HAHAHAHAH!! En die Chika he? die gaat nu zeker naar de slacht, want dat is geen duur raspaardje!!

Nannes schreef:dirk_paard schreef:oh maar dat van die ' dikke domme fjord ' slaat heus niet op alle fjorden. Fjorden kunnen heus lief en mooi en talentvol zijn zoals bv. Taco die al in de paardenkrant heeft gestaan. Maar mijn fjord is nu eenmaal een beetje dom. Laatst liep hij tijdens schouder
buitenwaarts gewoon lekker lomp met zijn hoofd tegen de muur ... dat zou mijn Dirk niet doen hoor .. Maar toch kan een fjord leuk zijn , de mijne is dat gewoon niet... zo ik hoop dat het misverstand is opgelost.
volgens mij is jouw IQ iets lager als die van die fjord: schouderbinnenwaarts en met zijn hoofd tegen de muur?? meestal stuur je dan zijn hoofd van de muur af
... onley schreef:dirk_paard schreef:@ amanda:
dus als ik het goed begrijp moet ik hem in de weide laten en 1 maal per week berijden zodat hij genoeg vrijheid heeft? dit kan ik doen maar wat moet ik dan de rest van de week?
ik dacht dat je 7 paarden had staandus werk zat dacht ik zo
toen ik de titel las dacht ik van uhm ja zal wel een grapje zijn
ik heb hier geen commetaar op ik weet wel dat ik met mijn 3jarige wel plezier heb en hij heeft er zelf ook plezier in dat zal jouw 3 jarige beslist niet hebben

dirk_paard schreef:Afwisseling moet er zijn ...

dirk_paard schreef:Neen helemaal niet hoor !Chicka is een lief paardje die nog best goed kan lopen dus gaat ze zeker niet naar het slacht. Een handelaar zit er meer in.
ik zeg altijd schouder buitenwaarts maar ja wat het verschil is?.. 
Blue_Star schreef:Waarom kocht je haar eigenlijk als ze daarna toch weg moest?
Om met een opgeheven hoofd rond te lopen van ik heb een paard bij
. SuuZzZ schreef:Tatiana, ik heb eens even in je profiel gekeken en daar vond ik dit:
Dirk is een Andalusier van 3 jaar en een paar maanden (...)
Ik wil hem uitbrengen op wedstrijden
en vooral de crosscountry interesseert me ...
Meid, dat paardje is drie, gun hem nog ff zijn vrijheid en van mij mag je best aan de teugel rijden, maar dan kleine stukjes en zeker niet met strafbit en zeker niet met sporen.
De andere 6 paarden zijn :
oberon een shetlanderhengst _ 24 jaar _ mijn eerste pony maar ik kruip er soms nog op Je bent 17 jaar en 1.75, maar je weegt niet verrekte veel, maar oke (nouja oke...). Wat ik dan niet snap is kwestie Nikita:
Nikita een dartmoor die momenteel te klein is dus staat hij in de weide _ 12 jaar
Dartmoors worden ook niet verrekte groot, maar toch groter dan shetlanders...
Porky een dikke domme fjord van mijn kleine broertje _ 9 jaar
En nog een compliment voor alle fjordenliefhebbers. (Hoeft niet zo bedoeld te zijn, maar kun je dat dan iets anders formuleren?? ALvast Bedankt)
Brouillard een hanoveraan van 4 jaar _ van mijn mama maar zij kan niet paardrijden
Vendetta BWPmerrie van mijn papa _ 6 jaar _ enkel voor de fok
Chicka _ kruising met haflinger en ik weet niet welk ras _ die moet weg _ 7 jaar oud
Wij hebben thuis uitsluitend raspaarden aangezien mijn ouders en ik daarop staan... behalve dan chicka maar die moet weg want we hebben een dure haflinger op het oog.
Je klinkt een beetje als een meisje uit de Penny, maar dan een van de slechteriken (Sorry, maar dat is mijn mening want we leven in een vrij land en ik heb recht op mijn eigen mening)
Edit: Als dit een grap is...![]()
:( Maar je moet hem niet vergeten hem groentesoep te voeren!! En Waar is de Penny-Patrouille als je hem nodig hebt...