Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stalleke schreef:Ik vind dat toch erg knap! Het is je eigen verantwoording dus dan is het niet deurne zijn schuld maar de schuld van dat meisje! betekend niet meteen dat ze daar slecht te eten krijgen!
Je mag zelf bepalen hoeveel brok etc ze krijgen en ze krijgen 2x per dag hooi en staan tot de knieen in het stro dus vind het behoorlijk knap dat ie zo mager was1

SophietjevK schreef:Maar toch lopen er pony's in de internationale wedstrijdsport.
laukjefreak schreef:en zo heb ik negatieve gehoord! maar ik zit zelf in de western sport.
alleen ben ik het er niet mee eens dat fjorden haflingers etc geen Z kunnen lopen!
kijk maar naar guusje! die kan piaf etc maar mag niet verder omdta de stokmaat te laag is...

laukjefreak schreef:SophietjevK schreef:Maar toch lopen er pony's in de internationale wedstrijdsport.
ja maar als de ruiter 18 is moet hij/zij bij de paarden meerijden...

stalleke schreef:Helaas dit jaar is toch een groot deel niet aangenomen! Heb er zat gehoord die niet mochten komen!
annet155 schreef:indd ze moeten wel een keuze maken want straks zitten er gewon heel veel meiden die "de opleiding hebben gekozen omdat er niks anders was" en dan zit er geen motivatie in vind ik. en trouwens als je dan een belgische trekpaard hebt die nageeflijk loopt dan mag die ook mee toch?

laukjefreak schreef:@princess
Jij hebt ook nog een hoop te leren in de paardenwereld!