Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ze heeft geen paard
. Ik heb 1 paard en das een vrij dure meid, zeker het laatste jaar. 4x h.schoenen, eens in de 3mnd een emmer Hoofmender, begin dit jaar 13 dgn Utrecht vanwege een hoefzweer en sinds 2 wkn een probleempje vanaf dr heup tot onderkant bil dat gekneusd is, 2x p.dag smeren met traumeel
.....wanneer stopt dit. Je hoort wel eens dat vrouwen geld kosten, tja dat geldt ook voor merries
. Ik heb dan geluk dat ik het zoldergedeelte bij m'n zus kan huren en als werk zit ik op de vrachtwagen, ben je ook best lang mee bezig en om in m'n uppie in een huis te zitten....nee, vandaar dit besluit. Maar ik zal m'n "kind" noooooiiiiitt verkopen, ben er zelf aan begonnen en zal het afmaken ook
.
. Het werd te duur. Ben ook heel benieuwd wat het komende jaar zal brengen, het gaat naar ratio van inkomen heb ik begrepen. Nou ja, dan mag het voor de armsten onder ons wel zowat gratis
. Smurf zal er wel op vooruit gaan want 300 eurioos per maand is extreem voor 1 persoon zonder kids.
en ziektekostenverzekering is ook zo duur, ik heb ook geen tandartsenverzekering, is gewoon te duur... zit al totaal met al mn verzekeringen rond de 145 euro per maand 
Ik ben van '54, maar kreeg vroeger denk ik genoeg melk of zo. Mijn ouders hadden al wel heel vroeg een kunstgebit. Maar dat was toen zo.
Gelukkig is Sox een gezond paard maar weer een keer de paardentandarts erbij zou geen overbodige luxe zijn. De bekapper moet ook weer komen maar ik wacht tot ik over kan naar de nieuwe stal. Dat gehannes in zo'n wei is ook niks. 

Citaat:hoort bij natuurlijk bekappen of bitloos or whatever
Bitch schreef:hou op over particuliere ziektenkosten... ik als ambtenaar moet dus ook bij zo'n oplichtersmaatschappij zijn voor een verzekering...mán wat is dat duur! ( en dan ben ik nog gewoon gezond!)
Ik heb per maand €1700 netto, dus ik mag eigenlijk helemaal niet klagen, maar waarom is het dan altijd op én heb ik nog een stukje maand over??
) en het is je uitlaatklep en hobby. Als ik 's-middags bij de mijne op het land ben, en we staan te knuffen, is meteen mijn hoofdpijn weg, ik zorg met een spuitbusje dat haar dazen een tijdje weg zijn en dan is het goed. Hoeven we niet eens voor uit rijden te gaan. Kruidenbiksjes of een wortel, en een hoofd van haar over mijn schouder doen veel.