Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ineke2 schreef:ja dat zag ik maar waar is dat ongeveer?
@partTwo: Hoogerbrugge zit op de West Abtspolderseweg in overschie.
panic schreef:Hoogerbrugge zit naast de naast de a13 aan dezelfde kant als palaxini(hoe je het ook schrijft) volgens mij. Is in ieder geval nog verder dan Bommeleijn.
PartTwo schreef:het is best netjes, ik weet niet precies hoeveel paarden er staan maar niet heel veel, je moet wel zelf mesten en ik geloof dat je je voer klaar moet zetten en dat er voerbeurten zijn maar dat weet ik niet zeker. ik heb geen exact adres, het is op de grindweg, een stukje voor de benzinepomp.
panic schreef:Hoogerbrugge zit naast de naast de a13 aan dezelfde kant als palaxini(hoe je het ook schrijft) volgens mij. Is in ieder geval nog verder dan Bommeleijn.
ingridM schreef:nee zit niet aan dezelfde kant als palexini, zit aan de overkant van de snelweg, tegenover Neeleman
ShannaY schreef:OrissE_GipsY schreef:nou ik zal je vertellen... je hebt tijd zat.... maargoed... daar ga ik verder geen woorden meer aan verspillen,
Dat weet jij toch niet? Ik werk fulltime, meestal wel tot 6 uur half 7, dan heb ik echt nog niet eens tijd om mijn paard te doen en werkzaamheden op de club! Dat is ideaal als je nog schoolgaand bent, en als je vrije tijd hebt, maar voor werkende mensen is dit haast niet te doen!
Vippie schreef:PartTwo schreef:het is best netjes, ik weet niet precies hoeveel paarden er staan maar niet heel veel, je moet wel zelf mesten en ik geloof dat je je voer klaar moet zetten en dat er voerbeurten zijn maar dat weet ik niet zeker. ik heb geen exact adres, het is op de grindweg, een stukje voor de benzinepomp.
Bedoel je de antiek?