Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
Alleen wordt er natuurlijk wel een lekker vachtje gekweekt
Maar ach, niets is er zo lief als een beertje op stal
Nee, die blijven lekker zonder deken, 24/7 op de wei
Zoro schreef:die van mij staat bijna de hele dag op stal en die staat met een zweetdeken en daarover een zomerdeken op stal.. dus redelijk in gepakt en dan is het bij ons op stal ook nog best wel warm net zo warm zowat als in de huiskamermaar ze moet een mooie dunne vacht houden en anders krijgt ze t koud das ook zielig..

loveprince schreef:Mijn pony verhaard nog steeds !!!! tooske jou paard krijgt al een wintervacht? wat kan het raar lopen he zo een paarden vacht
Wanneer het rond de 15 overdag wordt krijgt ze de eerste deken op.
Angel08 schreef:Ik heb alleen een regendeken erop liggen, mijn paard staat namelijk snachts buiten en laatst stortregende het hier echt, dus heb ik er maar een regendeken opgelegd..![]()
( maar mijn paard heeft een heel dun velletje dus zou het zielig zijn om haar in die regen zonder dek te laten.)
oeps vergeten te zeggen,, overdag heeft ze de deken af.. DinkeyGirl schreef:Ik vind dat sommige mensen echt overdreven reageren op het ophebben van een deken. Ik vind dat als je paard dag en nacht op het land moet staan zonder ook maar enige vorm van beschutting, hij best met slecht weer een regendeken dag en nacht om mag hebben, ookal is het nog niet koud. Door de wind en de regen koelen ze enorm snel af en als ze geen beschutting kunnen vinden, vatten ze kou!
Zoals al eerder gezegd, de mijne heeft het snel koud dus staat met een ongevoerde regendeken. Maar mijn shet staat sinds deze week ook onder dek met al die zware buien. Hij kan er best tegen maar ik wil voorkomen dat hij mega haar aan gaat maken. En ook hij heeft geen beschutting, dus zo raar vind ik dat niet!