Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lizzy2 schreef:ik heb een probleempje. Mijn paardje heeft hele dikke manen, en ik kom altijd uit rond de 25 - 30 knotjes.. Ik trek de manen wel, maar dat is een gigantische klus, en ik hou dan kleine stekels over. Blijkbaar trek ik niet hard genoeg ofzo, want erblijft nog een stukje van het plukje staan
...Ik heb nu 4 middagen achter elkaar getrokken, en de manen zijn nog steeds super dik. Ik stop er nu mee, dan kunnen de stekels nog een beetje bijgroeien voor as zaterdag... Ik ben altijd meer dan 1.5u bezig met vlechten, omdat het er zo veel zijn, meestal zijn ze dan nieteens heel erg mooi
. En aangezien lizzy wit is, moet ik ook nog wassen. Ik wil korter doen over het vlechten en de knotjes moeten mooier worden, weet iemand een oplossing?
Katja schreef:Dat vind ik juist heel erg lelijk.
MissVicky schreef:gewoon bij ruitersport zaak om pektouw en naald vragen.Zijn speciaal dikke kromme naalden.Jer hebt wel pektouw nodig,dat is stroef.Ga toch maar es proberen met touw te vlechten, maar moet je dan perse pektouw hebben? Wat voor touw gebruiken jullie? En hoe grote naald gebruiken jullie?
.. pricilia schreef:Hebben jullie ookt ips voor dikke manen?
svenlOver15 schreef:okee,, dankje! nog 1 vraagje, hoelang moeten de manen zijn? de manen van mn pony zijn nu wel 30 cm