Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lieneke_ schreef:* want nu mag ze dus alleen nog maar gaan rijden waneer ik of mijn zusje er is, en aangezien ik liever tijd in mijn eigen pony stop heb ik daar geen zin in *
sooooooooooo jezus!!! Geen zin in..!!
dat vindik al helemaaaal dom..
je zoekt dus nu gewoon een smoes om haar niet te laten rijden.. omdat je zelf geen zin hebt om er dan bij te blijven staan!!
so dit vind ik echt heel erg..
pff..
ik zou al gelijk hebbe gezegt * stik er maar in*
benje te lui ofzo om al die klusjes zelf te doen?!
dan zegje ook nog eens dat jou pony in de wei ernaast staat dat ze daardoorheen moet..
sooooo moeilijk he.. omdan even helemaal naar die andere wei te lopen!!
lindsey schreef:Susan_opel schrijft
de reden dat ik die klusjes niet zelf doe is omdat het niet mijn pony´s zijn, jij gaat toch ook niet de stront van je buren ofzo opruimen.
Ik heb nieuws voor je het zijn de pony's van de verzorgster ook niet
En ja op de meeste maneges moet je de paarden ook eerst poetsen en ik denk dat de meesten dit ook leuk vinden om te doen.
Vervolgens mag je dan een uur heerlijk rijden ipv dat het met pijn en moeite toegestaan is om 15 minuten op een pony te zitten.
Je hebt daar aardige instructrices die je helpen ipv chagrijnige meiden die daar geen zin in hebben.
Heb zelf ook een verzorgpaard. Daar ben ik naar op zoek gegaan omdat ik vaker wilde rijden dan alleen op de manege. Als ik niet zou mogen rijden zou ik het paard ook niet gaan verzorgen. Toch poets en verzorg ik haar met liefde gewoon omdat ik om het paardje geef.
Toen ze onlangs een maand kreupel was ging ik elke dag met haar wandelen om haar toch beweging te geven. De eigenaren hebben helemaal geen regels opgesteld. Toch gaat het goed want ik behandel haar als mijn eigen paard en doe dus mijn best om alles zo goed mogelijk te doen. Soms doe ik wel eens iets wat in hun ogen anders zou moeten. Dan zeggen ze dat en dan doe ik het gewoon zoals ze van mij vragen. De eigenaren zijn heel makkelijk en genieten er van dat ik er zo,n plezier aan heb. Ze hebben mij beslist niet genomen voor de rotklusjes.
Jij schrijft wel ze moet niets ze mogen alles maar ik krijg toch de indruk dat je haar alleen laat komen voor de klusjes
Sylvia schreef:Rijden en een kwartier rijden is wel een verschil... Een kwartier is mijn warming-up...

Danielle_1 schreef:dag verzorgster!
voor haar 10 anderen hoor
zorro schreef:oh en verder, als de ts de verzorgster er nu gewoon mondeling op aan had gesproken, zal dat hun band niet erg versterken lijkt me. en het vertrouwen in elkaar ook niet. nu kunnen ze (naar mijn idee) makkelijker met elkaar door een deur dan anders.
Dressuur85 schreef:zorro schreef:oh en verder, als de ts de verzorgster er nu gewoon mondeling op aan had gesproken, zal dat hun band niet erg versterken lijkt me. en het vertrouwen in elkaar ook niet. nu kunnen ze (naar mijn idee) makkelijker met elkaar door een deur dan anders.
Nou als jij iemand op bokt over jou ziet praten en ziet staan: Als het mijn pony's waren geweest dan kon ze oprotten' dan kan je al helemaal niet meer met die persoon door 1 deur! En de TS vraagt er zelf om om al die meningen dus het kan ook negatief voor haar uitpakken, moet ze maar niet zo'n topic openen.
Lieneke_ schreef:Hoezo zou ik een vriendin vanhaar zijn..? ik weet niet eens over wie dit hier gaat?!![]()
ik vind het gewoon een super naaaistreek vandie suzan of hoe je ook mag heten!
dat ze weet dat dat meisje dit ondertusse gewoon kan lezen..
hoe je al haar slechte kanten beschrijfd en afkraakt.
je kan alleen maar over haar ziijken!
ze heeft vast ook heel veel goede kanten..
ik denk datje hierna ( als ze dit allemaal heeft gelezen )
maar weer lekker opzoek moet gaan naar een nieuwe verzorger!
ik zou meteen wegzijn omdat ik gewoon bang zou zijn omjou tege te komen zo!
en ik weet echt zeker datje geen andere verzorgster kan vinden alsje zo door blijft zeuren!
k vind het gewoon laf.. dat je het hebt gezien en er niets van zei..
en dat je daarna *ook* nog eens rijafspraken hebt gemaakt!!
en dan diezelfde avond laat je iedereen luulige opmerkingen maken en ik weet zeker dat je dan hoopt dat ze dit leest!
gewoon om haar een rotgevoel te geven..
ze heeft toch haar excuus aangeboden!
alsik haar was zou ik gelijk ermee stoppen..
) Lieneke_ schreef:hm.. ik las zelf dat ze alleen erop *zat*?! alsze met hem buiten de wei/stal weetikt is gekomen dan vind ik het niet kunnen..
maar alleen erop zitten maakt tochniet uit..?
je weet ook niet of ze er al lang op zat.. of ze al n uur aan het rijden was of dat ze er net een paar seconden even opzat..?
ik vind dat je dat eens moet vragen aan haar..want je weet eigenlijk helemaal niet wat ze heeft gedaan..
Urielle schreef:Lieneke_ schreef:hm.. ik las zelf dat ze alleen erop *zat*?! alsze met hem buiten de wei/stal weetikt is gekomen dan vind ik het niet kunnen..
maar alleen erop zitten maakt tochniet uit..?
je weet ook niet of ze er al lang op zat.. of ze al n uur aan het rijden was of dat ze er net een paar seconden even opzat..?
ik vind dat je dat eens moet vragen aan haar..want je weet eigenlijk helemaal niet wat ze heeft gedaan..
Ze hoeft helemaal niet op die pony te zitten zonder toestemming!
Stel dat de Welsh was komen klieren? Stel dat de pony haar er had afgebokt en ze had iets gebroken? Er was niemand aanwezig daar en de eigenaar van het paard is er wel verantwoordelijk voor!