Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tulandro schreef:Van Nassau van www.hoofcare.nl.. Een betere is er niet, bijna iedereen heeft wel stage bij hem gelopen..
de beste die er zijn
. Toen had ik een of andere vage man uit putten die mn paard kreupel heeft beslagen. Achterijzers onder de voorhoeven
. En nu heb ik henk vd vendel, die bevalt me wel. Toen hij was geweest was t paard ineens niet meer kreupel
. rockey schreef:adri de bruijn, hij heeft mijn pony die toen erg hoefbevangen was toch nog super op de ijzers gezet,en zet mijn merrie er ook altijd super op. hij heeft het ook allemaal geleerd van van nassau, en hij neemt het werk over na rob rheiniere (nederlands team hoefsmid) na peking meende ik.
Heeft mijn paard haar voorhoeven wel bekapt, haar achterste niet, en heeft nog de volle pot gevraagd ook! Ook had ik gevragen om vanvoor hoefijzers erop te zetten, heeft ie niet gedaan! Dan heb ik hem terug laten komen om de hele behandeling opnieuw te doen (vorige was dan gratis) en ferm tegen zijn zin heeft ie er hoefijzers opgezet! Hij beweerde dat hij met Amore veel geduld heeft gehad, maar hij is er ocharme een paar minuten mee bezig geweest 'omdat het de moeite niet waard was. Die knol zal haar 'poten' nooit opheffen'. Schoot bij mij in het verkeerde keelgat 
Zalige vent! fresco schreef:Kess & Pieter Zijp, voor mij de beste hoefsmeden die er zijn!
Goed voor de paarden en het is altijd gezellig als ze er zijn!
Heel toevallig is Pieter ook mijn buurman!
Jackieboy schreef:Kees & Pieter Zijpde beste die er zijn
Banjer schreef:Hans Arendse, een natuurlijk bekapper...
Antoinette schreef:Mijn paard moet bijvoorbeeld iets gecorrigeerd worden, voor mij was het de eeste keer dat een hoefsmid vroeg om een stukje te lopen, zodat hij kon zien hoe ze normaal gesproken liep.
Echt helemaal top!
.
.
. Banjer schreef:Hans Arendse, een natuurlijk bekapper...