Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze lijken ook als 2 druppels water op elkaar wat betreft karakter. Heel eenkennig en altijd eerst kijken wat je allemaal kan flikken bij een nieuwe baas
Natuurlijk bij de vorige baas een scheetje en bij mij werd het een draakje, tja 2 jaar oud, nieuwe omgeving, ballen er net af en hij vond mij nog niet lief... Veel staken, roslukken om niks etc. Deze heeft overigens nooit gebeten of getrapt, maar de shet heeft ook een wat heftiger verleden dan deze jongen.
.. maarreh hoe doe je dat zodat er niemand kan reageren in dat topic? noekje schreef:wahaha ik heb jullie topic al gezien van arrogante trutten wahah.. maarreh hoe doe je dat zodat er niemand kan reageren in dat topic?
Jetta schreef:Slechte africhting, slechte opvoeding of helemaal geen opvoeding, ach...het zijn soms net mensen!
Paarden kun je vrijwel alles leren, maar eerst moeten ze respect leren hebben voor de mens die met ze werkt. Inderdaad, ook een veulen moet dat al leren, of de moeder nou een "draak"is of niet.
Er zijn leuke cursussen voor om je paard te leren om respect te hebben en om jou te leren om respect te krijgen.
Sommige mensen hoeven niet op cursus, die hebben vanzichzelf al goede opvoedkundige kwaliteiten, die ze heel goed op paarden kunnen toepassen.
Veel paarden worden tegenwoordig ook draken, omdat ze gewoon gekocht worden door mensen die graag een paard willen, maar niet de moeite nemen om zich eerst in het wezen van het paard te verdiepen.
Ik denk dat dat eigenlijk het grootste probleem van de hedendaagse "DRAAK" is!
Mariek87 schreef:noekje schreef:wahaha ik heb jullie topic al gezien van arrogante trutten wahah.. maarreh hoe doe je dat zodat er niemand kan reageren in dat topic?
Iedereen kan erin reageren..
Citaat:Veel paarden worden tegenwoordig ook draken, omdat ze gewoon gekocht worden door mensen die graag een paard willen, maar niet de moeite nemen om zich eerst in het wezen van het paard te verdiepen.
Ik denk dat dat eigenlijk het grootste probleem van de hedendaagse "DRAAK" is!
runningkawa schreef:jemoet je ervoor aanmelsen, voor de huiskamer dan