Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Dus wij hebben maar onze krat achter in de auto gezet. Nu doen we er een stuk langer mee, vreemd hoor!

} Ziolette schreef:Ik "steel" riet uit de slootkanten en ik heb het waterschap nog niet horen klagen. Mijn merrie heeft gedwongen boxrust en twee keer per dag snij ik een bosje riet voor haar af zodat ze toch nog wat groenvoer binnen krijgt
. Maar het barst hier van het riet, dus die paar takken die mijn merrie opeet
.

merkt ie heus nie. Verder niks..... 
Ziolette schreef:Ik "steel" riet uit de slootkanten en ik heb het waterschap nog niet horen klagen. Mijn merrie heeft gedwongen boxrust en twee keer per dag snij ik een bosje riet voor haar af zodat ze toch nog wat groenvoer binnen krijgt
. Maar het barst hier van het riet, dus die paar takken die mijn merrie opeet
.
Als iedereen een paar dingen meeneemt, gaat zo'n veld snel leeg. En de boeren zijn niet meer rijk... Die kunnen zich grappen als deze ook slecht perimitteren. 
Maya schreef:Deze Belg hoort dan iig niet bij die busladingenmaar wat ons wel stoort zijn die busladingen (ben serieus) Belgen die even de patatten komen rapen, ze lopen gewoon het land op met hun tasjes en gaan ze uitzoeken en meenemen.
.
of naar z'n koeien gaan kijken
.
.
.
.
. 

nooit zo over nagedacht. zelf vat ik het niet zo op.. ik heb ook wel eens een roosje uit iemand zn tuin geplukt.