Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zazou_Murier schreef:Ik heb ook zo'n dekje gewonnen..............
Vind het dus wel een 'kijk mij nou dekje' met een regenjas en een tas enz.....
DIe jas doe ik dus echt alleen thuis aan en nooit op concours......... voel me gewoon voor l*l staan........zo talentvol ben ik nou ook weer niet win afentoe iets en heb een fijn paard.
Dat dekej heb ik maar 1 keer gebruikt tijdens talentendag en nu echt nooit meer!!!! veel te groot voor springzadel en ik vindt het niet eens mooi!!!!
Dus als er liefhebbers ervoor zijn?????? hoor ik het wel.
Zazou_Murier schreef:Ik heb ook zo'n dekje gewonnen..............
Vind het dus wel een 'kijk mij nou dekje' met een regenjas en een tas enz.....
DIe jas doe ik dus echt alleen thuis aan en nooit op concours......... voel me gewoon voor l*l staan........zo talentvol ben ik nou ook weer niet win afentoe iets en heb een fijn paard.
Dat dekej heb ik maar 1 keer gebruikt tijdens talentendag en nu echt nooit meer!!!! veel te groot voor springzadel en ik vindt het niet eens mooi!!!!
Dus als er liefhebbers ervoor zijn?????? hoor ik het wel.
PM anders maar even
Pascha schreef:Tenzij je iemand kent die bij de betreffende bank werkt, dan kun je ze zo bestellen, jassen, dekens, dekjes.....
Firegurl schreef:Ik heb die nieuwe zweetdeken van de rabobank,echt super kwliteit is z,n geld waard! Heb hem van de vriend van me zus gehad ,die daar werkt!
Citaat:Zoals mijn pappie
Dennis schreef:Ik heb een heel simpel wit sjabrakje met het rabo bank logo er op. Hij ligt bij mij op mijn shetlanders
.
Ik heb hem vorig jaar zomer gekocht bij Divzoa voor 5 euro oid(iig spot goedkoop).
Ik hobbel dus ook met zo'n ding rond op de SGW's
(anders moest ik een effen witte van 20 euro kopen ipv deze voor 5 euro en voor die paar crossen per jaar neem ik dat logo maar voor lief
)
Pascha schreef:\Ik heb nog zo'n witte liggen, maar nog nooit opgehad. Volgens mij vind mijn paard zo'n witte deken doodeng.....

Urielle schreef:patos schreef:Ik zou alleen rijden met zo'n dekje als ik het zelf gewonnen had, en dan ook alleen op het paard waarmee het gewonnen is. Het zijn prachtige dekjes, maar ik zou me schamen om ermee te rijden als ik hem niet gewonnen had, het suggereerd toch iets. Als veel jury's al veel waarde hechten aan de afstamming van je paard, dan zullen ze ook best gevoelig zijn voor zo'n dekje. Ik vind het zo wannabee, zeker wanneer de combinatie in kwestie er nix van bakt. Ik ga dan liever voor het KWPN-dekje (heb ik zelf niet), wel een mooie opdruk, maar verder geen statussymbool.
en dan hopelijk als je ook een KWPN-er rijdt, ik heb het ook al op een Fries zien liggen, daar stelde ik wel even mijn vraagtekens bij
Maar ik heb eigenlijk zoiets van je wint iets dus je gebruikt dat gewoon als gebruiksvoorwerp. Ik heb ook al eens een zweep en een set bandages gewonnen, daar hoor ik ook nooit iemand over.
, om zoiets op een fries te leggen...echt niet wijs. Dan zou ik weer gaan voor zo'n dekje met Fries pompebleden (schrijf ik vast niet goed zo). Ranja schreef:@Kissytjuh: Firegurl en ik bedoelen deze deken, is nieuw in het assortiment.

??? Mijn Pa werkt bij ING en dii sponsort ut CHIO en sow dus wrom zouden we geen ING dekens hebbe??