-iets dat goed werkt tegen jacob kruiskruid, daar is wel een markt in!
bijvoorbeeld een groot ding waarmee je de hele plant uit de grond trekt en in een zak hebt zitten zonder hem aan te hoeven raken?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en dan nog wel een goedkoop prijsje erop he
Elsemiekje schreef:Een karrretje op je wieltjes voor je zadel/hoofdstel en wat poetspullen en. Die je gewoon over de hele manege kan slepen![]()
Ik ben het zat om steeds met mn zadel te slepen

Patriesje schreef:Jossie schreef:Waar ik (en Kate) erg gebaat mee zouden zijn is een soort tussenstuk voor het borststuk van een (winter/regen)deken! Bij Kate (en vast meerdere koudbloedachtigen) passen dekens vaak niet optimaal omdat ze ontworpen zijn voor wat minder rondborstige en breedgeschouderde paarden...
En dat bedoelde ik nou ook! Ik vind het een reuze goed idee!
)
)
Elsemiekje schreef:Een karrretje op je wieltjes voor je zadel/hoofdstel en wat poetspullen en. Die je gewoon over de hele manege kan slepen![]()
Ik ben het zat om steeds met mn zadel te slepen

Patriesje schreef:Een soort elastisch tussenstuk voor de boeg om de druk bij de schouders tijdens het dragen van een deken wat minder te maken. Snap je 't nog? Iets in de zin van een singelverlenger, maar dan voor een deken aan de voorkant.
Ramira schreef:Een singelverlenger voor als je paard drachtig is weet niet of dit bestaat maar nu pajkos het afgelopen jaar steeds dikker werd heb ik wel drie keer van singel moeten veranderen
kon er even niet meer opkomen
RedFlame schreef:Iets dat schroeven indraaien niet meer nodig is of heel simpel word.
Iets dat weven tegen gaat,
(geen weefrek dat helpt niet)
)