Guus

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara

Re: Guus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 13:04

0ojannekeo0 schreef:
en dan niet te vergeten een sperriemtje aan met S&T das al helemaal mis.

Jammer dat je het vorige topic gemist hebt en wel zo van wal steekt. Daaruit bleek nl dat het geen S&T was. Ben ff kwijt wat het dan wél voor optoming was.
Jammer ook dat er oude koeien uit de sloot worden gehaald.
Op PK heb ik heel wat slechtere dingen gezien dan Guus, veeeeel meer paardonvriendelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 13:09

ik heb haar wel degelijk met s&t zien rijden op IB tijdens het losrijden. ik stond er met me neus naast

maarja..weer zo´n guusje topic dat tot een grote discussie lijdt en verder geen nut heeft

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 14:41

Pfff.. wat een gezeur altijd!
Nee, ik zou mijn fjord ook niet in de achtertuin zetten. Dat Guus geen wei heeft. Is ook niet mijn ding. Maar hoeveel paarden staat nooit in de wei. Dat zijn er zoo veel! Dat die zindelijk is. Wat maakt het uit. Een hond laat je toch ook 4x per dag uit (gemiddeld) Misschien komt Jo, wel 4x per dag met een emmer. Wat maakt het uit?

Volgens mij rijd niemand van jullie hier met sporen of met een zweep. Want een tik met de zweep is zielig volgens jullie.

Laat Guus en Jolanda gewoon met rust. Laat ze lekker door rijden. Heb je Guus ooit horen klagen?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 14:50

Zijn gedrag wat ik hoor. Ik heb dat beest nog nooit in het echt gezien. Maar dat gefokte gedrag enzo daarvan kan ik me voorstellen dat het enigzins komt door de beperkte ruimte.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 15:28

Steffie89 schreef:
Maar hoeveel paarden staat nooit in de wei. Dat zijn er zoo veel!

En dat is een grove schande wat mij betreft! Ik kan daar nog steeds niet bij, daar zouden ze de db eens op af moeten sturen!

Als de koeien de hele dag op stal staan is het o zo zielig, maar een paard niet. Blijkbaar.

Citaat:
Heb je Guus ooit horen klagen?
Dat zou pas echt uniek zijn

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 16:51

Aangezien de discussie over Guursje al vaker gevoerd is, en het toch altijd op dezelfde antwoorden neerkomt, hier een slotje.