Margreet schreef:Ik heb zelfs een Daaleman van 40+ jaar oud!
Hij past niet, dus daarom gebruik ik 'm niet, maar er mankeert technisch niks aan!
Ja die van mij had dus ook wel 40 jaar oud kunnen worden, maar de vorige eigenaar heeft hem ooit laten lijmen na het opvullen inplaats van naaien.
En door het vele rijden en zweten wat er daarna gebeurt is laat de lijm los en doordoor is hij op, een zadel wat gelijmd is kunnen ze schijnbaar niet meer naaien en niet meer opvullen.
Maar als de vorigew eigenaar een andere beslissing had genomen was hij nog wel 20 jaar mee gegaan.
Ook iemand die ik ken, die veel verstand heeft van zadels en hun pasvorm heeft 2 Hulsebossen. Nou zo iemand met verstand neemt dan toch niet zo'n zadel als het niet goed zou zijn
Nu wil het geval dat ik onlangs een Hulsebos vzh zadel heb aangeschaft voor mijn brede Tinker. Een mooie bruine en ik ben er superblij mee! Ben ook op een normale manier behandeld, geen vuiltje aan de lucht. Een stalgenootje van mij heeft bijna gelijktijdig een zadel laten aanmeten. We zijn beide door dezelfde meneer geholpen. Blijkt dat het zadel van haar helemaal niet goed lag. Beest last van zijn rug, meneer Hulsebos erbij, hij zag het probleem ondmiddellijk en heeft het zadel weer meegenomen. Er wordt nu een heel nieuw zadel voor haar gemaakt. Ondertussen rijdt ze op een bruikleenzadel. Ze is tot nu toe prima behandelt, maar baalt natuurlijk als een stekker.
Mijn stalgenoot al bijna 5jaar en ook helemaal super tevreden. De boom was kapot en daar is helemaal kosteloos een nieuwe in gezet en hij is weer als nieuw!!!!
Hulsebos 
)