Wat doe je wanneer je paard gemest heeft buiten het terrein?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Re: Wat doe je wanneer je paard gemest heeft buiten het terr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 18:10

Hahaha leuk topic!
Ik laat het als ik heel eerlijk moet zijn ook altijd liggen
Gelukkig doet mijn paard het eigenlijk niet meer op straat

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 21:44

vind wel dat je het moet opruimen..
mij pony houdt het altijd in tot ze even los mag in de bak en anders doet ze het als ik even op een stukje gras ben hihih ..
maar bij ons moet je er opruimen wij hebben van die zuur mensen aan een paar wegen en al heeft er een paard daar gemest dan gaan ze gelijk de manege bellen al hebben onze paarden het geneens gedaan..
en dan mogen wij weer een maand niet naar buiten..
en als mest ze wel buiten stap ik altijd af en schuif ik het netje in de berm en dan is het gewoon goed

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 22:11

Ik probeer mijn paard altijd snel nog even de berm in te rijden. Als dat niet kan of lukt (hoge nood) dan laat ik het gewoon liggen.
Paardenpoep stinkt niet zo lang als bijvoorbeeld koeien of honden poep en verdwijnt veel sneller.
Of het regent uit elkaar óf het droogt op en valt uit elkaar. In beide gevallen is het vaak op twee dagen tijd weer verdwenen.
Nou staat het paard ook wel een beetje in het buitengebied en ik vind dat de mensen daar of niet moeten gaan wonen, of niet moeten zeuren.