trailervraagjes (alweer...)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: trailervraagjes (alweer...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 12:43

Hippotha schreef:
Onzin. Kennis van mij gaat altijd naar keuringen en ziet letterlijk wat welk paard weegt. Een normaal model paard komt echt niet zomaar boven de 600 uit. Dan heb je een hele forse of een hele dikke...

Mijne is ook gewogen. Is ook niet echt de slankste en de fijnste, zie profiel en is 1.73 en weegt 550kg.

Of het zware bottenverhaal moet hier ook opgaan. Ik snap er in ieder geval niets van. Hoe heb je hem gewogen.
Ik bij de vuilstort. Alles erin en wegen. Paard eruit en wegen en dan het verschil:)

Dat is absoluut geen onzin hoor! Mijn vriendin haar arabier heeft op utrecht gestaan, tenger beestje, echt een arabier, die woog al 500 kg! En hoe groot zal ze zijn... 1.54 ?! Ik heb een forse van 1.61 en die weegt denk ik tussen de 600 en 700 kilo. Mijn vriendin heeft er eentje van 1.86 vrij groot en fors, ik denk dat die al snel rond de 800/900 kg komt. (Mag het geen 1000 zijn) Moest ook een extra grote en hoge trailer voor hem kopen.

MvdB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 13:56

Paris85 schreef:
En hoeveel mag je dus trekken met een gewoon paard en een gewone 1,5 paards trailer ZONDER E-rijbewijs?

Maar ik wil zeker wel eerst mijn E gaan halen voordat ik met een combi de weg op ga (ook al zou het officieel zonder mogen). Ik wil eerst wel weten hoe en wat met een aanhanger, voordat ik de weg op ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:01

Ik hoorde mijn vriendin zeggen dat het gewicht wat je mag trekken omhoog gegooid word, zodat je meer mogelijkheden hebt om zonder E rijbewijs op pad te gaan. Ik ben ook van plan mijn E te halen, maar als het verhoogd word, wacht ik liever nog even!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:14

Mijn vriend haalt wel zijn E hij moet voglende week examen doen. Vind eht wel net zo makkelijk, weet je zeker dat je altijd goed zit en geen bekeuring krijgt.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 13:02

hoi,

Nou ik zou niet wachten tot er iets veranderd voor de veiligheid van jezelf anderen en ook zeker je paard lijkt het mij beter om wel je e b te halen.
Het lijkt makkelijk totdat je achter het stuur zit.
die euro's wegen lang niet op tegen hetgeen mijn paard waard is.

gr