praten met paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Floss_

Re: praten met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 08:45

TheSam had zich ook al via pb aangeboden.... 3x zelfs...
Dus ik denk dat we al een slachtoffer hebben.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:15

en ik doe het niet ... aangezien we meschien op een andere manier dingen uitleggen etc etc ... dus zal 1 van ons in de zeik gezet worden en de ander zal geweldig wezen .... paranormaal is geenvast ding ... het kan zijn dat jij vanuit het postieve naar zo n knol kijk en in in het negatieve dan heb je hele andere antwoorden ... ik doe dus niet mee

_Floss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:24

Het is niet de bedoeling om hier mensen in de zeik te nemen, rare hersenkronkels heb jij zeg.
Dingen zoals: omschrijf je stal, wat voor tuig ligt er op je rug, vertel eens wat voor dieren in de omgeving staan, zijn feitelijke dingen, geen positieve of negatieve dingen.
Juist met die dingen kan je laten zien (en ik ook) dat communiceren met een 'knol' (zoals jij dat zegt) wel degelijk kan, omdat deze vragen te controleren zijn.
Maar goed, dan niet! Jammer.

@ The Sam: Bummer!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 11:29

tja /// laat het nou net zo zijn dat ik dan niet met het paard praat maar in gedachten naar die omgeving ga en zo zie hoe het er uit ziet ... dus om nou te zeggen dat het nut heeft om dat soort dinge te vragen niet echt .. (dit gebeurt overigens automatisch )

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 12:21

Whahaah, wat een bullsh*t is dat zeg... dus nu praat je niet met het paard (sorry... ik bedoel die knol) maar kijk je alleen naar de omgeving

Je geloofwaardigheid is nu verder gedaald shadowflower...

Idd Ydnic... bummer!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 13:42

ik houd het hier bij aangezien ik weet dat ik de waarheid spreek .. dat jullie er niks van geloven ,ik het verkeerd uitleg of iets anders .. kan ik ook niks aan doen .. veel succes verder en de mensen die een consult willen zijn altijd welkom

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 14:08

Ik heb mijn paarden ook laten praten via Annika.. ik ben er dus heel onzeker en verdrietig van geworden.. vooral van de gesprekken met Minousch (paard met zware blessure), zij vertelde hoe ze zich werkelijk voelde, en gaf tijdens haar drachtigheid ook aan dat het niet goed ging met haar veulen.. die gelukkig gezond ter wereld is gekomen.
Mijn andere pony Luna heeft zadeldwang en heeft ook met Annika gepraat, ze vertelde dat ze erg hormonaal en jaloers was, en toen Annika haar vroeg waarom ze zo dik was, vertelde Luna dat ze drachtig was, dit hebben we gecontroleerd door de veearts en het was niet zo.
Later bekende Luna dat ze loog, en jaloers was op (drachtige) minousch.
Dat vond ik wel sneu voor Luuntje, dus ik hoop dat er ook ooit nog een veulen van Luna komt!!
Maar ik ben Annika (en Steffi) eeuwig dankbaar voor wat ze gedaan hebben voor mij!!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 08:19

en toch krijg ik vertrouwelijke pms dat annika het vaker mis heeft .. ook vind ik het zeer zwak dat 1 iemand het voor haar opneemt terwijl ze zelf wijs genoegt zal wezen om hier ook te reageren ... zwakheid kent geen grenzen zullen we dan maar bedenken ..

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 11:14

HHHM... btje raar topic, het begon vrij vrolijk, maar shadowflower begint nou een beetje *arrogant* over te komen op mij.... Misschien is dit mij kijk op haar berichten, en bedoelt ze het anders, maar het lijkt wel alsof ze het zelf nooit fout heeft, en Annika wel... Maja misschien ligt dit aan mij. Zelf geloof ik wel in het praten met paarden, en als Shadowflower wel had meegedaan aan dat voorstel had ik mijn pony zeker aangeboden. Het is een fjord die soms er eigenwijs is en waar ik heel heel veel vragen aan heb.... :p ;j

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 13:00

ik ben niet arogant maar ik weet gewoon wat ik weet ... ja ik kan het wel eens fout hebben idd .... maar ik hoor van die ander dat ze gewoon heel veel dingen fout heeft dat ze zegt dat een paard zwanger is wat het daarna niet lijkt te zijn zeg maar ..

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 14:12

horselover21 schreef:
Mijn andere pony Luna heeft zadeldwang en heeft ook met Annika gepraat, ze vertelde dat ze erg hormonaal en jaloers was, en toen Annika haar vroeg waarom ze zo dik was, vertelde Luna dat ze drachtig was, dit hebben we gecontroleerd door de veearts en het was niet zo.
Later bekende Luna dat ze loog, en jaloers was op (drachtige) minousch.
Dat vond ik wel sneu voor Luuntje, dus ik hoop dat er ook ooit nog een veulen van Luna komt!!
Maar ik ben Annika (en Steffi) eeuwig dankbaar voor wat ze gedaan hebben voor mij!!

Bedoel je dit stukje? Er staat toch nog bij dat die pony daarover heeft gelogen? Of snap ik jou nu verkeerd?

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 15:39

ok die had ik verkeerd begrepen dan .. excuses

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 17:18

Amen!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 19:36

Dit topic gaat niet over wie er gelijk heeft ofzo!!!!! Het gaat ook niet expliciet over Annika of over shadowflower en wie het wel of niet goed doet!!! Ik neem aan dat ze het beiden met de beste bedoelingen doen. Enne, Shadowflower, niet Annika afzeiken, dat doet ze bij jou ook niet en waarom zou ze reageren? Ze hoeft zich niet te verdedigen hoor.
De TS-schrijver wil gewoon weten wat de ervaringen zijn, klaar!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 17:17

Jammer dat er wat misverstanden zijn ontstaan.

Even een toelichting waarom ik het 'vreemd' vond dat er zulke luxe nette antwoorden uit gesprekken kwamen van Annika.
Het gebeurt bij mij wel eens dat ik woorden hoor van dieren die ik zelf nooit gebruik, maar zoals Annika verteld alles in luxe woorden.
Maar ik vind dus zeker niet dat zij minder goed is. Ik vind haar kundig. Bovendien is ieder mens anders en ook iedere communicater. Net als dat iedereen een uniek handschrift heeft, hebben communicaters hun unieke manier van communiceren en het uitleggen aan de eigenaren.

Mijn ervaring is trouwens dat communcaters elkaar aanvullen in antwoorden als ze met hetzelfde dier communiceren. Dus kijk niet vreemd op als je verschillende maar toch kloppende antwoorden krijgt.

Persoonlijk zie ik communiceren met dieren niet direct als iets paranormaals. Iedereen kan het, tuurlijk heeft de een meer aanleg in dan de ander. Met cursussen worden telepatische vermogens getraind.
Ik denk dat iedereen wel ervaring heeft met telepathie maar het niet onder die naam laat vallen.
Denk maar eens aan het willen bellen van iemand, op dat moment gaat de telefoon en aan de andere lijn praat degene die jij wilde bellen.
En het is niets nieuws dat mensen hun 'gaves' kunnen ontwikkelen.
Hoe zweverig het ook mag klinken, echt iedereen kan meer en doet meer dat hij/zij denkt.

Ik ben zelf echt een nuchter mens en snap nooit de 'geheimhouding' en geheimzinnigheid rond het communiceren met dieren. Vragen mogen gesteld worden en ik vind dat daar gewoon zo duidelijk mogelijk antwoord op gegeven moet worden.
Dus wanneer er vragen zijn...kom maar op

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 18:02

Luna was degene die aan het liegen was!! NIET ANNIKA!!!
Ik wil geen problemen, ik wilde gewoon mijn ervaring hier zetten. Luna was flink aan het liegen, er klopte dus niets van de gesprekken, later heeft ze mij verteld dat Luna spijt en verdriet had omdat ik zo verdrietig was.
Minousch verteld dat ze wil blijven leven, terwijl ik besloten had om haar in te laten slapen.. ook heel moeilijk dus..

Annika reageert niet op dit topic omdat mond op mond reclame haar goed doet, ze zal dus zelf geen klanten proberen te winnen in zo'n topic.
Ze heeft het momenteel ook erg druk met haar ding.
Annika heeft mij erg geholpen, samen met steffi.
Ik heb dus geen verkeerd wordt te zeggen over hun!!

1 x is Annika met spoed naar Minousch gekomen om te praten.. Minousch lag te gillen op haar zij in de stal, geen pijnstiller hielp.. voor mij zat er maar 1 ding op: Haar laten praten.
Annika is diezelfde avond gekomen met Steffi, heel vreemd was dat toen ze aankwamen op het terrein dat Minousch op stond (had heel de dag gelegen), zo van: ja .. ik ben klaar om te praten.
We hebben haar uit de box gehaald, Annika pakte haar ''praatbord' met allerlei lettertjes erop, en begon met Mien te praten.
Je zag Minousch's dr emoties, ze zette een platte neus op, oren in de nek, dan weer oren naar voren, erg vrolijk kijken..het was zoo raar om te zien dat ik huilend ben weggelopen..
Mijn moeder heeft Minousch van mij overgepakt..

Ik vond het zelf heel emotioneel, Minousch reageert dus echt op annika.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 18:19

Wat dat betreft is een paard net een mens met liegen

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 19:46

Ik vind dat er erg interessante verhalen uit dit topic komen.
Ik ben zelf erg onder de indruk van de verhalen van Annika en ook haar site vind ik geweldig haha. Ik heb alle verhalen al minstens 3x gelezen en ik denk dat ik Annika met mijn paard laat praten, omdat ik van haar site en van de verhalen hier een goed gevoel krijg.
En persoonlijk vind ik het ook wat prettiger dat Annika wat ouder is en haar site met die verhalen enzo.. dan krijg je toch een beter beeld van iemand inplaats van iemand die beweert dat hij/zij met paarden kan praten.
Ik geloof heus dat iedereen die hier in dit topic zegt met paarden kan praten, maar zo met de verhalen op die site van Annika erbij wordt het toch wat echter en meer geloofwaardiger.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:49

Leeftijd maakt mij niks uit.
Als ze maar goed met een paard kan praten daar gaat het mij om

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 21:35

groot gelijk ^^ ....

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:17

Ik vind het altijd een beetje vaag, zou het wel graag een keer willen meemaken maar ik twijfel heel erg of het wel echt is

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:35

Je moet die persoon er op vertrouwen wat hij of zij zegt.
Als je dat al niet vertrouwt hoef je er ook niet aan te beginnen vindt ik.

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 23:01

Ik vind het erg interresant dat paarden met praten, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? praat een paard gewoon mensentaal net zo als wij? en hoe hoor je dat.

Verder vraag ik me ook af hoe jullie je gaven ontdekt hebben, gewoon zomaar of ben je je erin gaan verdiepen (in paranormale dingen)?

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 05:28

lucienne schreef:
Ik vind het erg interresant dat paarden met praten, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? praat een paard gewoon mensentaal net zo als wij? en hoe hoor je dat.Verder vraag ik me ook af hoe jullie je gaven ontdekt hebben, gewoon zomaar of ben je je erin gaan verdiepen (in paranormale dingen)?

Zie op www.pratenmetpaarden.nl daar staat het een en ander over beschreven

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:01

DePennyBitch heeft met Banjer gecommuniceerd (en ook met mijn hondje Nikita) en ik ben erg blij met de uitkomst. Ze zei dingen die ik al wist (en zij niet), maar ze zei ook dingen die ik niet wist, en die zij ook niet kon weten.... zowel van Banjer als van Nikita...