fjord of haflinger ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Re: fjord of haflinger ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 10:28

Goldie schreef:
punkies schreef:
allebij leuk! Waarom kijk je niet gewoon in de ronte, en kijkt naar een leuke fjord, als je die vind, en anders een leuke haflinger.
Het is mij opgevallen dat Fjorden een stuk sterker zijn dan Haflingers, en VAAK ook harder zijn in de mond, maar ik heb niet op alle fjorden en haflingers gereden. Dus ik weet het niet van allemaal

Dat ligt er gewoon aan hoe ze gereden worden... als er iemand steeds op zit te trekken dan krijgen ze allemaal een bek van beton

ook dat maar mijn haf is vanzichzelf zo van 't maakt mij allemaal niet uit' dus als hij zin heeft om een andere kant op te gaan dan doet ie dat gewoon of hij dan aan zijn bit moet trekken of niet kan hem weinig schelen.

maar even on-topic.. ik zou inderdaad gewoon kijken wat er allemaal is, ik heb namelijk 2 jaar op een haf gereden en die was super..

Arnoud

Re: fjord of haflinger ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 13:00

Tja ach, ik wou altijd een fries, maar heb nu een fjord en dat hat net zo goed een haflinger kunnen zijn.

Van KWPNers vond ik altijd dat de suf n makkelijk zijn en geen uitstraling en karakter hebben, doorgefokt als het ware. Maar ik heb en tijdje een verzorg KWPNer gehad en die had karakter, was lief eigenwijs en uitstraling. Kortom het licht meer aan het paard dan aan her ras of iets wel of niet goed bevalt.