Hypofocus schreef:Weinig positieve reacties op Amazone?
Ik zit op (bijna) alle nederlandse forums die over paarden gaan, en bokt is het enige forum waar ik zoveel negatieve reacties over Amazone hoor. Alle andere fora geven 95% positieve reacties.
Dus ik was een beetje verbaasd toen ik hier al de negatiefs las... maar waarschijnlijk komen die reacties ook alleen van de mensen die nr. 3 nog niet in handen hebben gehad.
Goed... ik vertrek nú op vakantie, en ben op 31 juli weer terug.
In mijn omgeving zijn er meer niet-enthousiaste reacties (negatief is idd wat anders, ik ben niet tégen het blad ofzo. Het heeft mijn interesse niet) of beter gezegd reacties van mensen die het blad niet aanspreekt dan positieve, enthousiaste reacties van potentiele leden.
Natuurlijk roep je op een forum al snel alleen postivie reacties op: DIE mensen reageren namelijk veel sneller op zo'n vraag met hun mening.
Dat het op bokt anders is, komt misschien wel doordat het zo groot is. En bovendien, als er één schaap over de dam is met een negatieve reactie.....
Nog wat: ik denk dat ik (en de mensen in mijn omgeving) gewoon niet tot de doelgroep behoor.
Wat is bv de leeftijd van de beoogde doelgroep?
Veel plezier op vakantie BTW.