Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ben benieuwd wat hij gaat antwoorden.. ( als die dat teminste doet! )
Ik hoop dat hij de andere ook gelijk de fotos op stuurd! stef schreef:Een fotograaf heeft ook een prive leven. Weten wij veel of er misschien iets aan de hand is.....
stef schreef:Een fotograaf heeft ook een prive leven. Weten wij veel of er misschien iets aan de hand is.....

Citaat:Hi allemaal,
Ik vind het jammer dat zoveel mensen, die niet eens weten waar het precies om gaat, meteen klaar staan met een veroordelende uitspraak.
Ik ben fulltime paardenfotograaf.
Op concoursen, evenementen en talrijke fotoshoots door de weeks.
Kort gezegd, tuurlijk gaan er wel dingen fout. Maar dat gebeurt in jullie leven niet ? Dan prijs je zeer gelukkig.
Vele klanten zijn zeer tevreden over het werk dat ik lever. En terecht.
Het zijn gewoon gave foto's op kwaliteitsmateriaal.
Per dag besteed ik aan die foto's gauw een uur of 16 - 18.
Waarom, om een zo goed mogelijk product af te leveren.
Aan hen die NIET de mails kennen die bepaalde klanten mij sturen, aan hen die NIET de gegevens uit mijn administratie kennen, aan hen die opzettelijk mijn mobiele telefoon terroriseren waardoor je wel onbereikbaar blijft, kortom als je niet precies het fijne er van af weet,
en nooit iets hebt besteld, oordeel daar dan niet over. want dan kun je er niet over oordelen.
Zij die gedupeerd voelen, hoewel ik dat een vreemd vind, verzoek ik dan ook vriendelijk mij zelf te mailen.
Moet je je vorstellen als we alles op bokt gaan zetten als je het ergens niet mee eens bent, nou, dan krijg je leuke dingen.
Hier laat ik het bij v.w.b. bokt.
Groet
Ton
Ik heb WEL verstand van bedrijfsvoering en administratie en privaat en ondernemingsrecht.)