telefoneren op het paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saar4

Re: telefoneren op het paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 16:01

Zelf bellen doe ik weinig maar ik word wel regelmatig gebeld als ik aan het rijden ben. In de bak ga ik stappen, maar buiten op lange rechte stukken bel ik vrolijk vanuit draf of galop. ("wat hoor ik toch voor gehijg op de achtergrond" Schijnheilig )

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 16:10

In het verkeer, dus op buitenrit, zorg ik dat ik mijn oortje aan mijn telefoon zit. ik rijd veel buitenritten met kinderen van de manege en dan bel ik of zelf weleens als er iets niet goed gaat, of om te overleggen waar en wanneer we aan een ijsje toe zijn.
Of soms word ik gebeld om iets te overleggen over de rit. Dan is het toch wel handig als je op kunt nemen. Vandaar ook het oortje, want dan kan ik dus handsfree bellen, is toch wel fijn als je met een ruiter op de grond en een stressende pony aan de hand om hulp probeert te bellen.

Als ik in de bak ga rijden, zit mijn telefoon vaak in mijn broekzak. Als ik dan net fanatiek aan het galoperen ben ofzo, laat ik hem bellen, ben ik net aan het stappen, dan neem ik op. Paard heeft er geen hinder van. Soms zit hij ook in mijn jaszak, dan heeft de beller zeker pecht, want dan hoor ik hem niet als ik op mijn paard zit en de jas ligt of bij stal of hangt over het hek ofzo...
Maar op zich heb ik niet zo'n moeite met bellen op een paard, als je maar op blijft letten.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 18:54

Ik heb eigenlijk altijd mn tel wel bij me. Tijdens les heb ik hem op trillen en ga ik niet opnemen.
Als ik voor mezelf rij en ik ben echt lekker bezig en hij gaat laat ik hem wel gewoon gaan. Maar tijdens in en uit stappen vind ik geen probleem. Ze kunnen er tegenwoordig allemaal tegen Haha!

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:00

Mijn vroegere instructrice belde heel vaak terwijl ze les gaf... nogal asociaal!! Oke tuurlijk kan het een keer gebeuren.. maar niet elke les weer Lachen

Als ik in de les rij neem ik alleen op tijdens het uitstappen.. verder niet hoor.. hij staat gewoon op trillen dan.. Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:41

Als ik gebelt wordt neem ik meestal wel op. Ook als ik twijfel over iets, bel ik me moeder even op, wat het beste is.

Pas was David heel erg aan het hoesten tijdens het rijden. Toch maar even mijn ma gebelt wat verstandig was, naar huis rijden. Verder stappen. Zoveel mogelijk draven.
Ik heb niet alle verstand van paarden, zij heeft dat meer. Met zoiets ben ik blij dat ik me telefoon heb.