Chocolaatje schreef:Liesjuh schreef:Ik kan me behoorlijk boos maken, omdat iemand anders zonder mijn toestemming mijn spullen/beesten uitleent..
Precies, dat is het! Je leent het paard van iemand anders uit. Stel het voor met andere dingen/voorwerpen die je dierbaar zijn. Bijvoorbeeld met een waardevol zadel: stel je leent je zadel uit aan iemand, en die leent jouw zadel weer aan iemand anders uit. Ik zou gaan koken van binnen, en dan is dit alleen nog maar een zadeltje.
Ik heb dat met mijn kleding..

Mijn zusje wist dat ze bijna nooit wat mocht lenen van mij, dus dan ging ze aan mijn moeder vragen of ze een bepaald shirtje ofzo mocht lenen van mij.. En wat doet mijn moeder dan die leende gewoon even mijn kleren uit..
Gelukkig is dat niet meer zo, maar dan kan je je zo boos maken en je word niet eens serieus genomen, want de volgende keer gebeurde het gewoon weer..
Nu past ze mijn kleding gelukkig niet meer..

Elan: Gelukkig dat je RB het zo goed begreep en je serieus nam..
En nog beter is natuurlijk dat het met jou iedere dag een beetje beter gaat komen!!

zo moet kunnen vertrouwen dat ze het niet eens in hun hoofd halen om er effe iemand anders op te zetten zonder toestemming van de eigenaar. _/-o_
. Als dat eenmaal goed gaat ben ik niet zo moeilijk.
Maar ik ben er inmiddels wel achter dat
al doende leert men en dus heb ik helaas geen bijrijders meer, daar ik in het begin te snel van vertrouwen was. >;)