Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anneke schreef:Passier Grand Gilbert, echt een perfect zadel, ik zweer erbij.
Ik heb een dressuur en een spring. Ook heb ik een Kieffer Munchen veelzijdig, maar die haalt t niet bij de hulsebosjes
Vera26 schreef:Remi op het account van Vera..
Hulsenbos: Ik heb Senior wel eens een paar keer ontmoet, ze hebben echt verstand van zaken. Goede zadels.
Kiefer: Vele zullen mij nu wel raar vinden, maar ze hebben meer naam dan dat het een zadel is.
. Verder heb ik geen ideen, succes met je keuze! 
SisLeone schreef:Vera26 schreef:Remi op het account van Vera..
Hulsenbos: Ik heb Senior wel eens een paar keer ontmoet, ze hebben echt verstand van zaken. Goede zadels.
Kiefer: Vele zullen mij nu wel raar vinden, maar ze hebben meer naam dan dat het een zadel is.
Ha ha ha zoals jij over de kieffer denkt zo denk ik over de hulsebos zadels. Ik heb 1 miskoop in mijn leven gedaan en dat was de hulsebos zadel. Ik vond het een bagger zadel.
Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening erover hebben.
Ik heb zelf nu wel een kieffer en ik rij er prima op. Heb ook een Henri Rivel (springzadel). Die vind ik fijn.
Neonlight schreef:Iedere mensenbips en iedere paardenrug is anders, dus je hebt er niks aan wat anderen je aanraden en om te kijken welke je het mooist vindt. Je moet kijken welke het fijnste zit en het beste op je paard zijn rug ligt.
Laat gewoon een passervice komen met een heleboel zadels en ga dan uittesten.
)