Hoelang rijden jullie paard ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amon_

Re: Hoelang rijden jullie paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 08:19

Toen ik 2 was zat ik voor het eerst voor bij iemand op het paard, en ik was besmet Clown , is nooit meer over gegaan. Na wat gehobbel op shetjes ben ik toen ik in Oostenrijk woonde op mijn 11de begonnen met lessen. De jaren die daarna volgde elke dag op het paard, soms 8 uur op een dag Haha!
Het paardenvirus is nooit over gegaan al waren er tijden dat ik minder kon rijden, en de stille wens van een eigen paard is altijd gebleven.
Die is nu vervuld en zit ik er inmiddels weer elke dag op.
Ik rijd dus (vanaf mijn 11de geteld) 28 jaar.............hellup zolang al hahahaha schrik er zelf van, wordt oud Tong uitsteken

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:24

ik was 6 of 7 toen ik mijn eerste paardrijlessen voor mijn verjaardag kreeg,en ben nu 35...(slik),

dus ik rij nu zo'n 28/29 jaar paard....

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:45

Ik rijd nu 3 en een half jaar, maar et lijkt al veeeel langer
Ik ging van turnen af en m'n moeder vond dat ik toch wel op een sport moest, dus ik besloot dat ik wel op paardrijden wou, mijn nichtje van toen 6 reed toen ook en kwas een paar keer meegeweest, mijn vriendin wou al heel lang en toen ik er opging mocht zij ook, na een half jaar wachten konden we beginnen emt lessen op manege Stal van brenk, ik had veel talent maar ik was ook al 12, en dan leer je het sneller, zeiden ze. na 3 en een half jaar, rijd ik op de moeilijkste en sterkste ponies, houniet zo van paarden, vind ik zo grooot Tong uitsteken, na een half jaar mochten ik en chantal ook al op het manegeponykamp, en dat mag normaal pas na een jaar op de manege Haha!

oeh wat ben ik toch een opscepper Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:44

Uhm, ik rij vanaf mijn 6e paard op de manege. En daar heb ik tot mijn 12e gereden, en op mijn 10e kreeg ik mijn eerste pony. Ik ben nu 14, dus dat is 8 jaar.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 13:24

Volgend jaar rij ik 20 jaar.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:57

Ik rijd nu bijna 13 jaar (iets voor me 5e begonnen, ben nu bijna 18..)
Ben op een manege begonnen toen ik 11 was kocht ik zelf een shetlander en bleef gewoon doorlessen en later een paard gehad en nu een D-pony..

Me vriendin waar ik altijd bij bleef (als me ouders aan het werk waren) die ging op paardrijden, dus toen ging ik ook en zij was al na een paar jaar gestopt en ik rijd nog steeds Haha!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:35

Ik was 5 toen ik begon. Ik had af en toe een op het paardje van opa gezeten en vond paarden toen zo lief Haha! Dus ik ben maar blijven rijden. Als ik 18 word rijd ik 13 jaar.

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 16:38

ik was 5 jaartjes toen ik begon en ben nu 15...
10 jaar dus Lachen

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:20

Hmmz.. Zon'n 9.5 jaar.. nog 60 te gaan.. (Minstens Knipoog:P)

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 18:41

Op mijn 6e begonnen op de manegepony's . Toen ik 12 was ben ik overgegaan op manegepaarden. Op mijn 17e kreeg ik mijn eerste eigen paard. Nu ben ik 32 Boos! . Ik rijd dus 26 jaar.

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:12

Ik rij nu bijna 8 jaar Knipoog

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:16

13 jaar en sinds 3 jaar heb ik zelf een paard

lauwtjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:01

ik was op mijn achtste al besmet met het beroemde ''paardenvirus''
maar mocht nooit van mijn ouders, Boos! slecht voor je rug enzo blablabla.
toen kregen we niewe buren zei hadden 3 paarden, daar was ik vaak en we gingen veel en vaak (voltige) rijden, onwijs gaaf dat heb ik toen 4jaar gedaan. helaas gingen zei verhuizen Huilen na lang zeuren mocht ik op paardrijden heb op die manege zo ongeveer 20 lessen gehad. we kregen weer nieuwe buren en zei hebben zo rond de 20 paarden staan, dus ik kreeg daar prive les en ik ging met grote sprongen vooruit. maar het paard waar ik altijd op reed ging de fok in net zoals veel paarden daar. maar nu het volgende ik mocht een eigen paard Haha! wie had dat gedacht? ben nu nog op zoek dus als jullie een leuk paard voor mij zien laat het me horen.
ik ben nu 16 jaar en rij dus ongeveer 7 jaar

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:21

Ik ben op mijn 8e begonnen en ben nu 18, 10 jaar dus. Ik heb 7 jaar elke week op de manege gereden en in de zomer natuurlijk op trektochten/vakanties met paarden Knipoog, daarna ongeveer 1,5 jaar 2x in de week op de manege met hetzelfde paard en heb sinds 1,5 een eigen paard waarmee ik ook nog steeds in de les rij op dezelfde manege!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:26

toen ik een jaar of 6 was hing ik al bij een boerderij met pension-paarden. en mocht ik helpen met poetsen en uitstappen en later leerde ze me ja hoe zal ik het zeggen blijven zitten? haha en een beetje sturen.
toen ik 8 was had ik me eerste verzorgshetlander dichtbij de camping en toen ik een jaar of 10 was eentje bij mij thuis in de buurt, en er volgde er velen.
nou ben ik 20 en heb me vaste bijrijdpaardjes.
is een verslaving he, die knollen daar kom je niet meer vanaf.... Haha!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:08

18 jaar alweer!! En sinds één jaar mijn eerste eigen paardje!!!Jarenlang om gezeurd, nooit gekregen...nu kan ik het zelf betalen, dus die keus was snel gemaakt. Op mijn achtste ben ik officieel begonnen maar daarvoor reed ik waar ik maar kon...

aggielachie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:51

Haha, leuke vraag!
Toen ik vier was zat ik voor het eerst op de ijslander van mu'n oom, en toeg vond ik het eigenlijk gelijk leuk, en ik ben steeds meer gaan rijden. Vanaf mu'n tiende of zo rijd ik echt intensief. Ik ben nu 14

aggielachie