Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Kan er idd ook mee te maken hebben dat ik in Limboland woon, haha
Anneliesss schreef:Ik denk dat iedereen met een andere motivatie wil bijrijden/huren of daar juist iemand voor zoekt. Ik huur zelf een haflinger, en in de advertentie stond al dat ik hem mocht beschouwen als eigen paard.
In ruil daarvoor betaal ik een bedrag dat gelijk is aan de stallingskosten.
De eigenaresse zorgt voor voer, betaalt de veearts, de hoefsmid en andere onvoorziene dingen.
Persoonlijk vind ik dit een perfecte deal. Ze bemoeit zich er totaal niet mee, .......... allemaal vlakbij, of in het mangelveld het onkruid weg te halen.
nee hoor, geef mij maar een plaatsje waar het niet zo luxe is!
m.a.w; om voor de luxe waarvoor jij kiest een ander meer te laten betalen is in mijn ogen niet zo correct.
karoliena schreef:Nee als je naar een manege gaat vraag je les en daar betaal je voor, het voordeel van de meeste manege's is dat je ook paarden kan huren. de eigenaar moet zn brood er mee verdienen en dus vind ik het logisch dat je dan moet betalen.

karoliena schreef:Een particulier kiest er voor om een paard aan te schaffen en heeft zo naar mijn mening ook dus de taak om hem te onderhouden. een manege eigenaar bied een dienst aan en dan is het logisch dat je daar voor betaald. Zo redeneer ik altijd.

karoliena schreef:Ik weet dat het geld kost ik heb er zelf twee. En toch blijf ik bij mijn mening.
. Iemand vinden die je paard een beetje netjes rijd is zo verdomde moeilijk want die mensen hebben zelf allemaal een paard.
) maar mijn zus en ik mogen bij beide plaatsen altijd komen altijd rijden enzo
karoliena schreef:Ja die zijn gewoon erg blij dat jullie hun willen helpen. Zo ging dat bij ook altijd.
Citaat:mijn moeder zegt altijd: als je geen tijd hebt voor een paard dan moet je er geen nemen
karoliena schreef:Nee maar de andere redenen zoals ik wil graag dat mijn paard zich ook netjes gedraagd bij andere mensen dan vind ik het helemaal niet normaal om geld te vragen. Dan geef je dus zelf al aan dat je het graag wilt dus iemand helpt jou daarmee.