Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dabo schreef:Laatste Update met de reserveringen:
1 'bril' voor jiperdepip
2 'brillen' voor _Romana_
1 met 'grote ogen' voor Faniek
1 'sexy' voor Faniek
1 'grote ogen' voor JazzOrlando
1 'grote ogen' voor VeraM

) 
(de ander zou je dan weer kunnen verkopen, je ziet, vraag genoeg
)
(maat paard zal toch wel passen op een grote E-pony?)
Ik lag me rot hier!!! Ik zie hier ook wel de humor van in!!! Wat een uitvindingen doen mensen toch echt geweldig!!!!
chaai schreef:echt geniaal!! zet mij ook maar op de wachtlijst voor de brillen(maat paard zal toch wel passen op een grote E-pony?)
Titsia schreef:Mij mag je op de wachtlijst zetten voor de grote ogen ALS je te weten komt hoeveel het mij kost naar België

_Romana_ schreef:Ander is ook een forester maar met een kleiner koppie
Je mag mij er ook op de wachtlijst bij zetten voor
)Tralala schreef::j Je mag mij er ook op de wachtlijst bij zetten voor
1 bril (cool horse dus)
Als je dat niet al had gedaan, maar dat dacht ik niet (zie mezelf er tenminste nog niet bij staan).

_Romana_ schreef:Ze hebben beide cob maat, dus geen full anders neem ik de gok wel, maarja die ene is niet voor mij is een cadeautje dus ik kan m ook niet passen dan
(je gooit me hele administratie in de war hahahaha)Samsam schreef:ik wil graag 1 met grote ogen
Dabo schreef:Laatste Update met de reserveringen op de bestelling die ik al geplaatst heb:
1 'bril' voor jiperdepip
2 'brillen' voor _Romana_
1 met 'grote ogen' voor Faniek
1 'sexy' voor Faniek
1 'grote ogen' voor JazzOrlando
1 'grote ogen' voor VeraM
1 'sexy' voor Ruitje.
1 'sexy' en 1 'bril' voor mezelf
Citaat:
Voor een maat PAARD met een BRIL:
Faniek
Fjordiegirl
Tralala
xena
JazzOrlando
Samantha5
Chaai
Voor een maat ARAB met 'grote ogen':
Memuska
Voor een maat PAARD met 'grote ogen':
Titsia

_Romana_ schreef:Arabier is dat hetzelfde als kop.. ANders doe je maar de paard als arab kleiner is