Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
toverpaardje schreef:Is dat op dat grote weiland, bij station Zuid?
DeedeJee schreef:Ik word nu wel erg nieuwsgierig, is het langs de Langevliet, vlak bij de Doggershoek?
branco schreef:Evan een advies aan jullie gevraagd of ik een paardje wel of niet moet kopen:
Twee weken geleden ben ik met mijn broer een weekendje weg geweest om in Den helder paard te gaan rijden...
Het paard waar ik op reed, was echt super lief heel erg verkeersmak en ze kon ook nog wel mooi lopen. vroeger heeft ze z dresuur gelopen.
Nu kan ik haar kopen voor heel weinig geld (paar honderd euro), maar ik twijfel erg omdat ze al 18 jaar is....Wel mag ik haar laten keuren.
Wat vinden jullie ervan, zal ik dat doen of niet?
Missbambie schreef:branco schreef:Evan een advies aan jullie gevraagd of ik een paardje wel of niet moet kopen:
Twee weken geleden ben ik met mijn broer een weekendje weg geweest om in Den helder paard te gaan rijden...
Het paard waar ik op reed, was echt super lief heel erg verkeersmak en ze kon ook nog wel mooi lopen. vroeger heeft ze z dresuur gelopen.
Nu kan ik haar kopen voor heel weinig geld (paar honderd euro), maar ik twijfel erg omdat ze al 18 jaar is....Wel mag ik haar laten keuren.
Wat vinden jullie ervan, zal ik dat doen of niet?
euhm waar heb je paard gereden en waar komt het paard vandaan, ik kom zelf uit den helder, mischien als je kunt vertellen waar 't paard van daan komt of van wie dat ik je dan wel kunt helpen
Groetjes Miss
branco schreef:ElanII dankjewel dat wist ik niet, dat ga ik met hem overleggen.
hij zei in eerste instantie dat hij wel een goedkopere da wist, maar heb gelijk gezegd dat ik dat niet wilde want hij moet wel objectief zijn. dus ben benieuwd of die ermee instemt de kosten te betalen bij afkeuring, maar aan de andere kant hij is er zelf erg van overtuigd dat het allemaal prima in orde is....
branco schreef:nee nog niet. ik zal het wel even vertellen als ik een afspraak gemaakt heb. maar ja heb nou ook weer een ander leuk paardje gezien....... altijd lastig