Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!Concorde schreef:Karoliena:
De topicstarter wil een 2paards trailer. Geen veetrailer, dus eigenlijk heeft die er wat dat betreft al niet al teveel mee te maken. Zo'n trailer is gewoon anders en voor een ander doel gemaakt. Dat jij je mini's in zo'n trailer zet is toch prima, en er zijn voor die pony's haast geen trailers te vinden met stangen en dergelijke. Dus je vergelijking gaat gewoon totaal niet op.
En al zet jij je paarden in een trailer zonder stangen, dan hoeft een ander dat toch niet te doen?
Je komt eigenlijk zelf een beetje apart uit de hoek en vind dan dat je wordt beledigd?!
imker schreef:Ifor is wel een loeizware trailer, ik heb ze zien staan en ik kan niet zeggen dat ik ervan gecharmeerd ben. Misschien is het handig met logge of hele enorme paarden, maar om een gewone KWPN-er in te zetten, nee.... dat zou ik niet doen.
Daarbij komt nog dat ik de afwerking niet je van het vind.
)
), dus er zijn wel bijkomende kosten. Ik ben er ook achter dat je de trailer eens in de zoveel tijd moet wegbrengen voor bodemcontrole en dat kan ook weer het nodige kosten.Scum schreef:Schokbrekers wil ik zeker ook hebben bedenk ik me nu.
, maar het 1.75 m grote paard van mijn vriendin, heeft iig genoeg hoofdvrijheid.
.
.
... "Moet ik daar nu op gaan staan, of moet ik daar overheen springen
".
. Gelukkig niks gebeurd, maar daardoor viel de Fautras voor ons af
. paars schreef:Scum schreef:Schokbrekers wil ik zeker ook hebben bedenk ik me nu.
er zit toch wel standaard vering in de trailers van tegenwoordig???
. Het op en afstappen vonden de paarden ook niet zo fijn. paars schreef:er zit toch wel standaard vering in de trailers van tegenwoordig???
paars schreef:da's ook een hele mooie Sterre! Is ie eigenlijk van polyester? En je hebt nu dus geen zadelkamertje? En nog een vraag: bij de IW kan je bij het voor-uit-stappen het tussenschot een beetje opzij klappen zodat het linker paard een mooie bocht kan maken. Hoe is dat bij jou?
.
.
) waardoor de schokken nog beter gedempt worden.